beantwoord

Abonnement aanpassen

hoihoi,

momenteel heb ik een 10 GB / 100 Min/SMS simonly abonnement.
Ik wil mijn abonnement naar 20 GB per maand verhogen, maar dit is mij helaas nog niet gelukt.

Ik heb geprobeerd het abonnement aan te passen, maar hier staat de optie 20 GB niet tussen.
Ook mijn simkaart proberen te verlengen (deze optie kreeg ik via mijntele2), echter werd deze bestelling geannuleerd.

Wat is de volgende optie die ik kan proberen? En waarom staat de 20 GB optie er niet tussen?

Mvg,

Justin Schreiber

icon Beste antwoord door eric 10 januari 2019, 23:15

In de mijn.tele2.nl kun je een keuze maken uit de prijzen en bundels van het moment dat je jouw abonnement kocht. De 20Gb is een wat nieuwere bundel. Die zou je wel kunnen krijgen via www.tele2.nl/verlengen als je huidige abonnement nog maximaal 4 maanden loopt. De nieuwe bundels gaan dan in aansluitend aan je huidige contracts termijn.

Bekijk origineel bericht

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
In de mijn.tele2.nl kun je een keuze maken uit de prijzen en bundels van het moment dat je jouw abonnement kocht. De 20Gb is een wat nieuwere bundel. Die zou je wel kunnen krijgen via www.tele2.nl/verlengen als je huidige abonnement nog maximaal 4 maanden loopt. De nieuwe bundels gaan dan in aansluitend aan je huidige contracts termijn.
Reputatie 6
Badge
Je kon dus wel een verlenging bestellen? Staat er een reden bij de annulering? Heb je Sim only verlengd of met toestel?
Reputatie 5
Badge
Hoi j.schreiber,

Welkom op het forum van Tele2,

De reden waarom je niet kunt verlengen met een simonly abonnement is dat je huidige pas in augustus verloopt,
Je kan we verlengen met een toestel.
De upgrade naar 20GB is voor jou niet beschikbaar om de reden die Eric eerder aangaf,

Fijn weekend alvast

Arjan
Reputatie 6
Badge
De optie de jij kreeg om te verlengen was waarschijnlijk alleen de banner die te pas en te onpas in Mijn Tele2 wordt getoond. Helaas betekent dat niet altijd dat je verlengbaar bent, zoals ook blijkt uit de reactie van Arjan. Kijk altijd even naar de einddatum die vermeld staat.
Reputatie 5
Badge
Dit komt inderdaad wat verwarrend over,

We gaan ermee bezig!!

Prettig weekend

Arjan

Reageer