beantwoord

Abonnement

• 13 september 2016
  • 3 reacties
  • 112 x bekeken

Beste tele2,

Mijn huidige abonnement bestaat uit een losse belbundel en internetbundel, maar ik zie dat jullie huidige abonnementen bestaan uit een onbeperkte bel/sms bundel & internet bundel, Kan ik dit ook krijgen of niet? Want stel ik wil mijn internetbundel aanpassen dan ben ik meer kwijt dan jullie nieuwe bundels vandaag te dag.

Met vriendelijke groet,

Wesley Lamphen
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 16 september 2016, 14:46

Het prijsplan van je abonnement heeft betrekking op de overeenkomst die je sluit. Prijzen van het heden staan dus los van overeenkomsten uit het verleden. Om gebruik te kunnen maken van een voordeliger prijsplan is het noodzaak om het abonnement aan te passen. Kun je bijvoorbeeld al verlengen?

Groetjes Maurice

@jlhmoree,
Zou je zo vriendelijk willen zijn om een eigen topic te openen? Een topic openen doe je door hier te klikken.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Beste tele2,

Ik zit met hetzelfde probleem als wlamphen.

Momenteel heb ik een bundel met 100 bel/sms en 3GB internet.
Ik betaal hier €26,- voor, waarvan een deel nog zelfs bestaat uit de toestelkosten.

Ik bel/sms nooit meer, dus onbeperkt is compleet nutteloos voor mij, de 3GB aan internet is voor mij ook voldoende voor werk en privé.

Ik heb natuurlijk geen behoefte om te betalen voor iets wat ik niet gebruik.

Ik hoop dat jullie hier een geschikte oplossing voor kunnen bieden.

Met vriendelijke groeten,

Joey Moree.
Badge +4
Het prijsplan van je abonnement heeft betrekking op de overeenkomst die je sluit. Prijzen van het heden staan dus los van overeenkomsten uit het verleden. Om gebruik te kunnen maken van een voordeliger prijsplan is het noodzaak om het abonnement aan te passen. Kun je bijvoorbeeld al verlengen?

Groetjes Maurice

@jlhmoree,
Zou je zo vriendelijk willen zijn om een eigen topic te openen? Een topic openen doe je door hier te klikken.

Groetjes Maurice

@jlhmoree,

https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/abbonement-verlengen-58933