vraag

abonnement

• 15 februari 2015
  • 2 reacties
  • 165 x bekeken

klantnummer: 114126046

geachte heer mevrouw

ik heb ongeveer nu een jaar een abonnement op me mobiel en er word elke maand 11.00 euro van mij rekening gehaald maar wat ik ook doe hij blijft geblokkeerd.
Nu is mij vraag aan uw wanneer halen jullie die blokkade van mij mobiel er van af, zodat ik dat mobiele telefoon nummer eens kan gebruiken?
Want jullie gaan wel lekker elke maand 11.00 euro van mij rekening afhalen en het nummer gewoon geblokkeerd laten anders eis ik via deze weg al mij geld terug en dat krijgen jullie die simkaart weer terug, en dan zeg ik mij abonnement op.

met vriendelijke groet
Dhr E.P.Boot

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Wij hebben geen blokkade op je telefoon gezet en Tele2 waarschijnlijk ook niet. Hoe kom je erbij dat Tele2 een blokkade op je telefoon heeft gezet, terwijl er kennelijk elke maand abonnementskosten kunnen worden geïncasseerd?
Reputatie 3
Badge +5
Hallo E.P. Boot,

Wat bedoel je precies met dat je abonnement geblokkeerd is? Kun je niet bellen/ gebeld worden? Ervaar je problemen met je mobiele internet?

Heb je wellicht een nieuwe simkaart ontvangen en deze nog niet geactiveerd?

Ik raad je aan om voor de zekerheid even je instellingen na te lopen met behulp van onze toestelhulp.

Daarnaast kun je via MijnTele2 je verbruik inzien en ook controleren of alle rekeningen inderdaad zijn voldaan.

Laat je me weten wat daaruit komt? Ik denk graag met je mee!

Groetjes, Leonie