beantwoord

abonnement

• 20 januari 2015
  • 1 reactie
  • 209 x bekeken

hallo
ik heb een vraag over de abbonementen
ik heb een vriend die uit polen komt en die graag een abbonement wilt aansluiten bij tele 2 voor de iphone 6 plus
maar mijn vraag is hij heeft geen nederlandse identiteitskaart dus zou het een probleem zijn met de aansluiting van een abbonement?
ik hoor graag wat van u terug
mvg
icon

Beste antwoord door jlthkoch 20 januari 2015, 23:25

Het abonnement met de iPhone zal bij een externe partner moeten worden afgesloten, want Tele2 levert géén iPhone en niet rechtstreeks (wel via partners) abonnementen aan mensen zonder Nederlands paspoort.

Hij zal in ieder geval (aantoonbaar) moeten zijn ingeschreven in de GBA op een Nederlands adres en een Nederlandse bankrekening moeten hebben. Als dat in orde is zal er volgens mij geen probleem zijn, maar de externe partners kunnen aanvullende of andere regels hebben.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Het abonnement met de iPhone zal bij een externe partner moeten worden afgesloten, want Tele2 levert géén iPhone en niet rechtstreeks (wel via partners) abonnementen aan mensen zonder Nederlands paspoort.

Hij zal in ieder geval (aantoonbaar) moeten zijn ingeschreven in de GBA op een Nederlands adres en een Nederlandse bankrekening moeten hebben. Als dat in orde is zal er volgens mij geen probleem zijn, maar de externe partners kunnen aanvullende of andere regels hebben.