beantwoord

Abonnement opzeggen tijdens contract

  • 26 January 2021
  • 5 reacties
  • 224 x bekeken

Ik ben echt mega ontevreden over mijn abonnement sinds het nieuwe netwerk en de gevolgen die het heeft gehad voor mijn abonnement (de meeste redenen lees ik in de topics al een tijdje terug). Heb ik dan het recht om zonder financiële gevolgen weg te kunnen bij tele2? Ik wil hier niet nog een jaar aan vast zitten namelijk. 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 26 January 2021, 23:26

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Het is niet de bedoeling dat je dubbele topics aanmaakt. Je hebt dit al eerder gevraagd, maar met dit soort advies kunnen moderators je niet helpen. Je zou je rechtsbijstand kunnen vragen.

Reputatie 7

Je gaf in je andere topic aan dat je niet van plan bent weer een vaste internet verbinding te gaan neme, maar het mobiele Unlimited abonnement is nooit bedoeld als vervanging van de vaste aansluiting.

Juridisch gezien zal het afhangen van de voorwaarden toen jij het abonnement bent aangegaan en of er daarna eenzijdig een onredelijke wijziging (benadeling) heeft plaatsgevonden. Ik schat de kansen niet zo groot.

Het is niet de bedoeling dat je dubbele topics aanmaakt. Je hebt dit al eerder gevraagd, maar met dit soort advies kunnen moderators je niet helpen. Je zou je rechtsbijstand kunnen vragen.

Ik heb hier geen antwoord op gehad bij de eerste keer dat ik het vroeg. En er zijn intussen meerdere redenen waarom ik niet meer tevreden ben. Doe niet zo onvriendelijk. 

Je gaf in je andere topic aan dat je niet van plan bent weer een vaste internet verbinding te gaan neme, maar het mobiele Unlimited abonnement is nooit bedoeld als vervanging van de vaste aansluiting.

Juridisch gezien zal het afhangen van de voorwaarden toen jij het abonnement bent aangegaan en of er daarna eenzijdig een onredelijke wijziging (benadeling) heeft plaatsgevonden. Ik schat de kansen niet zo groot.

Bedankt voor je reactie. Opzich ben ik er niet op tegen een vaste aansluiting te nemen. Het gaat mij vooral om de wijze waarop tele2 handelt. We hebben een vaste aansluiting bij tele2, daar zijn we allemaal ontevreden over en we zaten al aan de max qua mogelijkheden. Daar zijn we ook niet goed geholpen en daarom gaan we daar nu ook weg. Ik heb destijds van tele2 dit als antwoord gekregen, juist dat ik met dit abonnement geen wifi meer nodig had. In mijn situatie was unlimited data de oplossing. Bedankt in ieder geval, ik ga elders naar een oplossing zoeken. 

Reputatie 7

Tele2 leverde al een tijd alleen nog de goedkoopste (lees, minst snelle) variant. Vast internet is nu alleen nog verkrijgbaar via het merk T-Mobile, ook de snellere abonnementen.