beantwoord

abonement opgezegd

  • 8 oktober 2019
  • 8 reacties
  • 181 x bekeken

Goedemiddag
ik heb vorige week mijn contract opgezegd maar ik heb tot nu toe nog geen bevestiging ontvangen van jullie
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 29 oktober 2019, 12:31

Privébericht ontvangen en abonnement is opgezegd.

 

Topic ga ik hierbij sluiten.

 

Fijne dag, groet Petra

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heb je de afdeling opzeggingen al gebelt?
Nee
ik heb een aangetekende briefweg gedaan
Reputatie 7
Badge +4
mm.. Dat duurt altijd wat langer. Bel morgen even de afdeling opzeggingen of ze de brief al verwerkt hebben. 020-754 4444
Reputatie 4
Badge
@rdk020970 Een beller is sneller! Is het al gelukt?

Groet Petra
Bellen is lastig omdat ik op een raffinaderij werkt en daar mag je niet mobiel bellen
Reputatie 4
Badge
Geen probleem hoor, stuur me even een privébericht met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.
Daarnaast graag welk abonnement je wilt opzeggen dan ga ik kijken wat ik hierin voor je kan betekenen.

Alvast bedankt,
Groet Petra
Reputatie 1
@rdk020970 Een beller is sneller! Is het al gelukt?

Groet Petra

Sneller? Niet echt met die wachttijden van jullie...
Reputatie 4
Badge

Privébericht ontvangen en abonnement is opgezegd.

 

Topic ga ik hierbij sluiten.

 

Fijne dag, groet Petra