beantwoord

Abo terug zetten

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

31 reacties

Hallo Rick, Ik ben vandaag overgezet naar een andere provider dus alles is tot nog toe goed gegaan! Zou jij mij kunnen zeggen hoe t zit met de laatste rekening die ik nog moet betalen? Ik had 2 maandabonnementen, 1 voor mijn zoon en 1 voor mij, dat van mijn zoon is per 16 juni overgezet naar n andere provider en dat van mij is vandaag overgegaan. De abonnementen stonden allebei op mijn naam. Mijn vraag is: Ik moet nog n rekening krijgen van mei en wanneer krijg ik dan de rekening van juni, wordt dat tegelijkertijd verrekend of komt de rekening van juni pas in juli omdat je achteraf betaald? Ik hoop dat ik n beetje duidelijk heb uitgelegd wat ik bedoel. Ik lees hier namelijk dat je soms nog steeds facturen krijgt terwijl je al weg bent bij Tele2. Ik hoor het graag van je! Alvast bedankt!
Groetjes Ellis
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Ellis,

Fijn dat alles tot nu toe goed is gegaan een ook goed dat je dit nog even vraagt 🙂 Je betaalt inderdaad achteraf en krijgt dan respectievelijk een afrekening van abonnementskosten t/m 20 juni en voor jouw zoon t/m 16 juni. Wanneer dat gespecificeerd wordt op de rekening, weet je dat het de laatste is. Eventuele verbruikskosten worden hier ook op gezet. Ik hoop ook dat ik het duidelijk heb uitgelegd. Anders hoor ik het wel van je ;)

Groetjes,
Rick
Oke , dan wacht ik nog even de rekening af! Er staat bij mijntele2 nog steeds dat ik n abonnement heb, klopt dit? Toen het abonnement van mijn zoon overgezet is naar n andere provider stond zijn abonnement niet meer bij de gegevens in de mijntele2 app. Er zou volgens mij toch ook moeten staan dat per 20 juni mijn abonnement is stop gezet? Ik hoor het graag van je! Fijn dat jij me hierbij helpt! Helemaal top!
Alvast bedankt!
Groetjes Ellis.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Ellis,

Ik heb nog even voor je gekeken. Klopt het dat het gaat om het telefoonnummer dat eindigt op 22? Ik zie daar namelijk geen abonnement meer actief staan en je hebt hierover de onderstaande mail ontvangen. Heb je deze ook gezien?

Beste mevrouw ************,

We zeiden het al eerder, jammer dat je weggaat bij Tele2. We beëindigen je abonnement vandaag, 21.06.2016.

Ik vertrouw er dus op dat jij over de periode na 21-06-2016 geen kosten op jouw factuur zult aantreffen met betrekking tot dat telefoonnummer. Mocht dat toch het geval zijn, laat het mij dan weten :)

Groetjes,
Rick
Hallo Rick, Mijn abonnementen zijn allebei beeindigd , dat van mijn zoon ( nummer eindigd op 222) is overgezet op 16 juni en van mijzelf ( eindigd op 756) op 20 juni, dus ze zijn allebei beeindigd! Ik kan op mijn telefoon niet meer inloggen bij mijntele2 app? Ik hoop dat alles goed gaat voor wat betreft de laatste afrekening! Ik wacht de rekening wel af en dan laat ik het je weten!
Bedankt zover!
Groetjes Ellis
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Ellis,

Als het goed is kun je nog wel inloggen via de MijnTele2 website. Als dat niet lukt, kan ik de facturen ook voor je opvragen zodra deze beschikbaar zijn.

Groetjes,
Rick