beantwoord

Abbonnement zonder 4G-bundel

  • 2 January 2021
  • 7 reacties
  • 115 x bekeken

Goedemorgen,

Graag zou ik een nieuw mobiel abbonement willen afsluiten, met een nieuwe iphone erbij. Ik zou graag een abbonement willen zonder data, omdat ik dit niet wil gebruiken. Ik zie echter niet deze optie tussen de abbonementsvormen staan. Is dit überhaupt mogelijk bij jullie? Ik wil dus 0GB en wel een grote bel- en sms-bundel.

 

Met vriendelijke groet,

Sterre

icon

Beste antwoord door eric 2 January 2021, 10:18

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Tele2 verkoopt alleen abonnementen met een combinatie van een data en een bel/sms bundel.

De minimale databundel is slechts 1gb.

Tele2 verkoopt alleen abonnementen met een combinatie van een data en een bel/sms bundel.

De minimale databundel is slechts 1gb.

Ik krijg de indruk dat dit bij alle telecomaanbieders zo is. Jammer!

Vraag me wel af voor Tele2: is het mogelijk om wel zo iets aan te bieden of moet ik gewoon een losse mobiel kopen?

Reputatie 7
Badge +12

Binnen de merken van T-Mobile is er nog Ben. Deze verkoopt wel spraak/sms only abonnementen.

Binnen de merken van T-Mobile is er nog Ben. Deze verkoopt wel spraak/sms only abonnementen.

Ja klopt, daar zit ik nu. Bedankt voor je hulp. Maar als je dan een iphone erbij wil, is het weer niet mogelijk.. Alleen bij sim-only abbonementen.

Reputatie 7
Badge +12

Bij Tele2 kun je nadat je internetbundel op is GEEN extra kosten maken. Het internet stopt gewoon (je ontvangt bij 80 en 100 % een melding per sms). Alleen als jij in de Tele2 app of per sms actief een extra databundel besteld maak je pas extra kosten.

Reputatie 5

Goedemorgen,

Graag zou ik een nieuw mobiel abbonement willen afsluiten, met een nieuwe iphone erbij. Ik zou graag een abbonement willen zonder data, omdat ik dit niet wil gebruiken. Ik zie echter niet deze optie tussen de abbonementsvormen staan. Is dit überhaupt mogelijk bij jullie? Ik wil dus 0GB en wel een grote bel- en sms-bundel.

 

Met vriendelijke groet,

Sterre

Kan niet, alleen met Data erbij.

Daarop spelen providers ook in (korting etc etc).