beantwoord

Abbonnement stop zetten

Hallo, ik wil mijn abbonement opzeggen want ik gebruik mijn telefoon / abbonement niet meer. Maar mijn abbonnement duurt nog 9 maanden. Alleen nu betaal ik voor iets dat ik bijna niet meer gebruik. Iemand iedëen hoe ik mijn abbonement toch stop kan zetten?

icon Beste antwoord door Berber van Tele2 5 maart 2018, 11:14

Estherunlimited schreef:

Sanne_timerman schreef:

Hallo, ik wil mijn abbonement opzeggen want ik gebruik mijn telefoon / abbonement niet meer. Maar mijn abbonnement duurt nog 9 maanden. Alleen nu betaal ik voor iets dat ik bijna niet meer gebruik. Iemand iedëen hoe ik mijn abbonement toch stop kan zetten?

Dat kan dus niet Sanne
Je kunt je abonnement pas 1 maand voor de einddatum van je contract telefonisch 020-754 4444 opzeggen.

Ter aanvulling, telefonisch kun je inderdaad je abonnement opzeggen. Dit hoeft niet pas vanaf een maand van te voren, dit zou dus nu al kunnen. Wel wordt je abonnement dan per de einddatum stopgezet.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge
Sanne_timerman schreef:

Dat kan dus niet Sanne
Je kunt je abonnement pas 1 maand voor de einddatum van je contract telefonisch 020-754 4444 opzeggen.
Reputatie 7
Badge +4
Sanne_timerman schreef:

Je kan hem uitlenen aan een goede vriend of vriendin. Houdt er wel rekening mee dat jij aansprakelijk blijft wat hij/zij ermee doet. Maar dan kan hij/zij in iedergeval een deel van de abonnementskosten aan jou betalen?
Estherunlimited schreef:

Sanne_timerman schreef:

Dat kan dus niet Sanne

Ter aanvulling, telefonisch kun je inderdaad je abonnement opzeggen. Dit hoeft niet pas vanaf een maand van te voren, dit zou dus nu al kunnen. Wel wordt je abonnement dan per de einddatum stopgezet.
Vanwege inactiviteit zal ik dit topic sluiten. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je een nieuw topic aanmaken.