beantwoord

Abbonnement sim only

• 27 augustus 2018
  • 10 reacties
  • 3209 x bekeken

Waarom wordt het nu weer duurder ik ben in januari begonnen met 3 x sim only voor 26,- per sim-kaart.
Vindt dat nogal flauw om te doen eerst goedkoop aanbieden vervolgens weer prijzen omhoog gooien.
Het ergste is nog dat ik nu zie dat een nieuwe klant wel voor 26,- euro kan beginnen.
Dan zal ik ook maar weer opzeggen en opzoek naar iets anders.
Wel klote nu ik net 1 maand ook internet en thuis bellen bij tele2 heb gedaan.
icon

Beste antwoord door pipodeclown 29 augustus 2018, 00:42

De inflatiecorrectie komt bij diverse providers voor, dus als je dat echt een showstopper vindt dan moet je wel tijdens het rondkijken bij de andere providers de voorwaarden goed uitpluizen om na te gaan of dat er in staat.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Als jij een Unlimited maandelijks opzegbaar abonnement voor 26€ hebt afgesloten, kun je gewoon verlengen met de nieuwe prijzen, maar dat kost nu voor maandelijks opzegbaar wel 27€ p/m ipv 26€.

Dat is meer dan 26,37 dus lijkt me niet handig.
Op zich is het niet duur maar vindt het raar dat het altijd maar weer duurder wordt.
Reputatie 5
Badge
Dat is meer dan 26,37 dus lijkt me niet handig.
Op zich is het niet duur maar vindt het raar dat het altijd maar weer duurder wordt.

Dat is het nadeel van inflatie. Alles word helaas duurder, maar uiteindelijk krijg je daardoor ook meer salaris.
Reputatie 7
Badge +2
Ja het is de eerste keer dat inflatie correctie toegepast wordt voor mobiel abonnementen.

Het is ook zo dat Unlimited duurder is geworden, normaal gesproken gaan data bundels wel omlaag in prijs, maar 25€ p/m voor alles Unlimited was iets te laag blijkbaar.
Reputatie 7
Badge
De inflatiecorrectie komt bij diverse providers voor, dus als je dat echt een showstopper vindt dan moet je wel tijdens het rondkijken bij de andere providers de voorwaarden goed uitpluizen om na te gaan of dat er in staat.
Bedankt voor de antwoorden en tips ik zal mij verdiepen in de voorwaarden en kwaliteit van robin mobile.

Gr Harold
Reputatie 7
Badge
Bedankt voor de antwoorden en tips ik zal mij verdiepen in de voorwaarden en kwaliteit van robin mobile.

Gr Harold

Het forum is niet bedoeld om uitgebreid andere providers te bespreken, maar kijk in dat geval even naar artikel 15.2 in hun algemene voorwaarden.
Oohh sorry wist ik niet maar zo uitgebreid is het toch niet.
Wel nog meer een reden om te stoppen hier dus.
Meteen de voorwaarden erbij tjeetje!!!
Ik vind na een paar maand prijs verhoging ook niet echt fijn.
Reputatie 7
Badge +2
@HaroldvLinde wat Pipo bedoelde is dat de forum niet bedoeld is om over andere providers te spreken (je gaat ook niet over Ziggo praten in de KPN forum), maar toch verwijst hij jou naar de voorwaarden van Robin Mobile toe.

En eenmaal bezig....

^

Dit. Bij ieder dienst, abonnement oid die je gaat sluiten waar je een maandelijkse bijdrage moet betalen, zou de inflatie correctie vermeld staan, ook dingen zoals BTW en andere belastingen.

Je bent natuurlijk vrij om over te stappen wanner je wilt met een maandelijkse opzegbaar abonnement.

Maar in Nederland bieden alleen maar 2 providers onbeperkt bundel aan, die je tenminste tot zeker 150GB per maand of meer kan verstoken.
Dat zijn Tele2 en T-Mobile.

Robin biedt een systeem waar je snelheid verlaagd wordt naar het gebruiken van 22 a 37GB, afhankelijk van welke abonnement je hebt, en die abonnementen zijn in snelheid gekapt en vrij duur in mijn mening.

Edit: print aangepast

Maar punt is duidelijk, inflatie correctie zou je overal tegenkomen.
Reputatie 7
Badge
Natuurlijk mag je hier andere providers noemen, maar het is wel een Tele2 forum. Wat ik bedoelde is dit:
@Rena Chan laat hier 15.1 zien, maar ik verwees naar 15.2 waarin de inflatiecorrectie van Robin Mobile staat.