beantwoord

Abbonnement afgewezen Tele2

  • 19 mei 2016
  • 1 reactie
  • 139 x bekeken

Hallo

Ik was gister bij Tele 2 winkel geweest om een nieuwe mobiel + abonnement te nemen. Maar uit het niets werd ik afgekeurd door experian.
Zelf heb ik nog nooit van gehoord. En de reden daarvan is weten de medewerkers van Tele 2 ook niet. Weet iemand misschien de reden daarvan en wat ik moet doen? Dit is mijn aller eerste mobiel met abonnement.
icon

Beste antwoord door eric 19 mei 2016, 09:50

Experian informatie kun je inzien: http://www.experian.nl/contact/contact-consumenten.html
Maar het kan ook dat op jouw huisadres eerder betalingsproblemen zijn geweest of soms wordt zelfs op postcode gekeken naar een buurt. Zo werken alle providers, maar ook verzekeringen. Een inboedelverzekering scheelt ook in prijs omdat de ene buurt een hoger risico kent dan een andere buurt.. Elk bedrijf maakt zijn eigen afweging, en als je alleen sim only besteld dan is het risico een stuk lager dan dat je er gelijk de duurste Iphone bij besteld. Dus je kunt altijd nog proberen een los toestel kopen en een los abonnement.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Experian informatie kun je inzien: http://www.experian.nl/contact/contact-consumenten.html
Maar het kan ook dat op jouw huisadres eerder betalingsproblemen zijn geweest of soms wordt zelfs op postcode gekeken naar een buurt. Zo werken alle providers, maar ook verzekeringen. Een inboedelverzekering scheelt ook in prijs omdat de ene buurt een hoger risico kent dan een andere buurt.. Elk bedrijf maakt zijn eigen afweging, en als je alleen sim only besteld dan is het risico een stuk lager dan dat je er gelijk de duurste Iphone bij besteld. Dus je kunt altijd nog proberen een los toestel kopen en een los abonnement.