beantwoord

Abbonement verlopen?

• 27 mei 2017
  • 7 reacties
  • 246 x bekeken

• Is lekker bezig
  • 5 reacties
Beste medewerker,

Onlangs heb ik een email gekregen met daarin de melding dat mijn abonnement bijna verloopt.
Nu heb ik dus een sim only abonnement genomen. Daarna kreeg ik een mail dat deze pas ingaat op 31 augustus 2017. Klopt het dan dat mijn oude abonnement dan is verlopen? Want ik kan nergens zien wanneer mijn abonnement is afgelopen (de mijn tele2 en de app werken bij mij helaas niet, dit heb ik eerder ook al aangegeven, maar daarmee kon niemand mij verder helpen).

Mvg. XNE
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 28 mei 2017, 12:56

Hoi XNE,

Het bericht dat je hebt gekregen is inderdaad 4 maanden voor het einde van je contractsduur naar je gestuurd. Als je een verlenging hebt aangevraagd naar een simonly abonnement dan gaat deze inderdaad in vanaf de einddatum van je huidige abonnement. Tot die tijd betaal je de kosten van je huidige abonnement.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Hallo

Een abonnement verloopt niet hoor maar loopt stilzwijgend door en wordt maandelijks opzegbaar. Je kunt het abonnement 4 maanden van tevoren verlengen en een nieuw abonnement nemen als dat voordeliger is of gewoon je huidige houden. Heb je nu een geheel nieuw sim only abo genomen of heb je verlengd?
Ik had eerst een 24 maanden abonnement met toestel (aangekocht in augustus). Nu heb ik hem met 1 maand verlengt met een sim only abonnement. Deze gaat pas in eind augustus staat er. Dus dit betekent dat mijn oude abonnement tot augustus door gaat?
Ik kan namelijk nergens vinden tot hoe lang mijn oude abonnement exact doorgaat.
Ja dat betekent dan dat je huidig contract nog loopt tot 31 Augustus. Je zou het even kunnen navragen nog bij klantenservice 020-754 4444
oke, bedankt!
Reputatie 4
Badge
Hoi XNE,

Het bericht dat je hebt gekregen is inderdaad 4 maanden voor het einde van je contractsduur naar je gestuurd. Als je een verlenging hebt aangevraagd naar een simonly abonnement dan gaat deze inderdaad in vanaf de einddatum van je huidige abonnement. Tot die tijd betaal je de kosten van je huidige abonnement.

Mark
Reputatie 4
Badge
Wegens inactiviteit heb ik het topic gesloten.