vraag

abbonement verlengt met nieuw toestel en nieuw rekeningnummer

• 11 maart 2020
  • 1 reactie
  • 132 x bekeken

Ik heb een aantal weken geleden mijn abbonement verlengt met een samsung s20. Nu zag ik in een mailtje staan dat je bij levering 0,01 cent moet pinnen met het zelfde bankrekeningnummer die op contract staat. Nu heb ik vlak na het verlengen mezelf aangemeld bij een nieuwe bank, van ABN naar ING. Ik heb dus ook een nieuwe rekeningnummer. Zou het dus nu zo zijn dat ik me bestelling niet kan aannemen omdat ik niet meer het zelfde rekeningnummer heb. Uiteraard staat alles wel op de zelfde naam. 

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb een aantal weken geleden mijn abbonement verlengt met een samsung s20. Nu zag ik in een mailtje staan dat je bij levering 0,01 cent moet pinnen met het zelfde bankrekeningnummer die op contract staat. Nu heb ik vlak na het verlengen mezelf aangemeld bij een nieuwe bank, van ABN naar ING. Ik heb dus ook een nieuwe rekeningnummer. Zou het dus nu zo zijn dat ik me bestelling niet kan aannemen omdat ik niet meer het zelfde rekeningnummer heb. Uiteraard staat alles wel op de zelfde naam. 

Je kunt verwachten dat dit problemen gaat opleveren. Het pinnen van 1 cent is namelijk de verificatie van de opgegeven gegevens.  Bel even Tele2 klantenservice of ze dit aan kunnen passen op de bestelling. Anders zul je de bestelling moeten annuleren en opnieuw moeten beginnen. Ook daar kan de klantenservice natuurlijk bij helpen.

Reageer