beantwoord

Abbonement verlengen

• 14 juni 2018
  • 7 reacties
  • 94 x bekeken

Hallo,
Mijn abbonement staat op de naam van mijn vriend omdat ik nog geen 18 ben.
Nu heb ik vandaag een berichtje binnen gekregen dat ik een nieuwe telefoon mag uitzoeken omdat mijn abbonement verloopt.
Ik word in augustus 18 en 19 oktober verloopt mijn abbonement.
Kan ik dan nu een nieuwe telefoon uitzoeken en in oktober als dat abbonement verloopt hem alsnog op mijn naam zegten of kan dat niet?
Met vriendelijke groet fleur
icon

Beste antwoord door eric 14 juni 2018, 11:32

Het feit blijft dat je nog geen 18 bent en dus helaas geen overeenkomst mag afsluiten.
Je kunt ook gewoon een los toestel kopen en dan in oktober een sim-only verlenging nemen.
Of je laat de contractant het abonnement met toestel verlengen en zorgt dat je het geld elke maand automatisch naar hem/haar overschrijft.
Bekijk origineel bericht

7 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Tele2 biedt nog geen mogelijkheid om een mobiele abonnement over te dragen aan iemand anders, dus je mag wel verlengen, maar dat moet je vriend doen, en zoals het nu zit kun je het niet op je naam zetten. Misschien dat dit in het toekomst wel mogelijk is, maar wanneer en als het echt komt zou misschien alleen Tele2 kunnen bevestigen.
Oké maar hij kan wel op mijn bankrekening?
Reputatie 7
Badge +2
Volgens mij niet, wanneer je via Tele2.nl of via een Tele2 winkel een abonnement verlengt wordt je bank pas door de medewerker of bezorger gecontroleerd.

Bestellingen bij andere webshops moet je 1 cent via Ideal betalen om je identiteit vast te leggen.

Heb je nu echt hard een telefoon nodig?

Anders, laat je abonnement tot oktober gewoon lopen, en kijk daarna als het al mogelijk is om je naam te veranderen, in augustus komen ook nieuwe toestellen uit bij de IFA, dus als je de nieuwste toestel wilt, kun je beter wachten, anders wanneer je pas later een toestel die al uit is koopt, zal deze zeker goedkoper zijn dan nu.
Mijn telefoon laad moet meer op vandaar dat ik zo snel er een wil
Reputatie 7
Badge +4
Het feit blijft dat je nog geen 18 bent en dus helaas geen overeenkomst mag afsluiten.
Je kunt ook gewoon een los toestel kopen en dan in oktober een sim-only verlenging nemen.
Of je laat de contractant het abonnement met toestel verlengen en zorgt dat je het geld elke maand automatisch naar hem/haar overschrijft.
Ja dat doe ik ook ik maak elke maandgeld over , maar het gaat hem om het feit dat hij twee leningen op zijn naam heeft,
Ik heb net gebeld naar Tele 2 en hij kan op mijn bankrekening..
Maar heeft hij dan nogsteeds twee leningen op zijn bank of dan nog naar 1
Reputatie 7
Badge +4
Als jij zorgt dat de toestellening < 250 euro, dan vind er geen BKR registratie plaats. Je kunt elk toestel bijbetalen zodat je onder die 250 euro blijft. (zeg maar max. 10 euro toestelbundel per maand) .

Reageer