beantwoord

Abbonement stopzeten na storing website

  • 27 May 2021
  • 3 reacties
  • 79 x bekeken

Beste,

 

Tot mijn verbazing kwam ik deze maand kwam ik twee afschrijvingen op mijn rekening tegen. 

Ik kwam na veel bellen met de Tele2 klantenservice achter dat ik momenteel twee abonnementen heb waar ik maar eentje gebruik maak.

Dit is  gebeurd in de periode dat ik mijn abonnement wilde verlengen en het moment ik doorklikte een storing op de website kwam. Vervolgens heb ik voor de twee de keer succesvol mijn abonnement verlengt en kreeg ik een aantal mailtjes binnen dat de aanvraag is gelukt.

Omdat ik ook die zelfde tijd een mail binnen kreeg dat het tijd werd om mijn abonnement te verlengen raakte ik het overzicht kwijt wat wat was en na bellen scheen het allemaal goed te gaan. tot vandaag.

Ook heb ik de tele2 app gebruikt om te kijken welke mobiele abonnementen lopen maar helaas stond er en nu nog steeds alleen mijn huidige abonnement op.

Ik heb schijnbaar een abonnement die mijn huidige nummer (nummerbehoud) die goed is en een ander nummer zonder nummerbehoud die onjuist is aangeschaft.

 

Kunnen jullie mij een oplossing geven om het nummer zonder nummerbehoud op te zeggen en tevens de abonnementskosten terug gestort te krijgen?

icon

Beste antwoord door kennyv 6 June 2021, 01:42

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Misschien beter morgenvroeg ff bellen.

020-7544444.

Anders moet je hier wachten tot een moderator je kan helpen.

Die zijn er alleen maar van maandag tot en met vrijdag.

Veel succes. 

Bedankt :) en het is gelukt!.

Hey Kenny, ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega’s. Is alles helemaal gelukt met het opzeggen van een van de abonnementen en je nummerbehoud?

Mocht je nog hulp nodig hebben, laat het ons dan gerust weten. We staan voor je klaar! :smile:

Ja ik heb contact  met de klantenservice opgenomen en het is allemaal gelukt! Het abonnement zonder nummerbehoud is stopgezet en het andere abonnement wordt verlengt. 

Hartelijk dank!

 

Mijn excuses voor de late reactie :disappointed_relieved:

Reputatie 7
Badge +12

Hey Kenny, ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega’s. Is alles helemaal gelukt met het opzeggen van een van de abonnementen en je nummerbehoud?

Mocht je nog hulp nodig hebben, laat het ons dan gerust weten. We staan voor je klaar! :smile:

Reputatie 7
Badge +8

Misschien beter morgenvroeg ff bellen.

020-7544444.

Anders moet je hier wachten tot een moderator je kan helpen.

Die zijn er alleen maar van maandag tot en met vrijdag.

Veel succes.