beantwoord

Abbonement stopgezet tot eind van de maand

• 20 mei 2018
  • 6 reacties
  • 100 x bekeken

Ik krijg ineens een melding dat mijn abbonement geblokkeerd is tot het einde van de maand omdat ik flink buiten me bundel ben getreden, dat ik er buiten ben getreden is vervelend maar dat is mijn probleem, ik betaal altijd netjes mijn rekeningen, dus waarom moet er dan ineens 70 euro in rekening gebracht worden om me terug aan te sluiten?
Hiermee gaan jullie een klant verliezen die aan het einde van mijn contractduur alweer 4 jaar klant is van jullie.
Dit slaat gewoon helemaal nergens op.
icon

Beste antwoord door Rena Chan 20 mei 2018, 19:33

Wanneer je te hoog buiten de bundel verbruik hebt, wordt je abonnement uit voorzorg geblokkeerd en moet je 70€ voorbetalen, die 70€ worden met je factuur verrekend.

Dit is een maatregel om zowel jou als de provider te beschermen, tegen diefstal van je telefoon/simkaart en tegen fraude.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Wanneer je te hoog buiten de bundel verbruik hebt, wordt je abonnement uit voorzorg geblokkeerd en moet je 70€ voorbetalen, die 70€ worden met je factuur verrekend.

Dit is een maatregel om zowel jou als de provider te beschermen, tegen diefstal van je telefoon/simkaart en tegen fraude.
Nouja ik heb het in ieder geval betaald, heb je toevallig ook een idee wanneer ik me abbonement weer normaal zou kunnen gebruiken?
Reputatie 7
Badge +2
Nouja ik heb het in ieder geval betaald, heb je toevallig ook een idee wanneer ik me abbonement weer normaal zou kunnen gebruiken?

Uit eigen ervaring binnen 2 uur was de blokkade af. Maar het was een normale werkdag, hopelijk duurt het ook niet zo lang bij jou.
Okee nouja in ieder geval bedankt!
Ik hoop het inderdaad ook, en niet dat het pas dinsdag gebeurd omdat het nu pinksteren is.
Nog een fijn weekend toegewenst verder!
Reputatie 5
Badge
@Davey92 ben je inmiddels weer aangesloten? 🙂
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!