beantwoord

Abbonement opzeggen zonder kosten!!!

Goeiemiddag,

Ik had een vraag weet iemand ook hoe ik mijn contract bij Tele2 kan opzeggen zonder voor de kosten op te draaien.
Na talloze fouten en afspraken die ze niet nakomen wil ik van mijn contract af. Worden dingen beloofd maar er word niks geregeld, met de kers op de taart ontving ik vorige week brief van deurwaarder dat ik even 110 euro moet betalen. Terwijl alles gewoon betaald is, ze hebben zelfs nog teveel geld ontvangen van mij. Ik hoop dat iemand mij helpen kan want word helemaal gek van Tele2...de klantenservice van Tele2 kunnen ze beter schrappen want daar word je helemaal niet geholpen.

Gr Gerco

icon Beste antwoord door eric 14 maart 2017, 21:26

Het dossier ligt nu bjj het incassobureau, dus de bewijzen gewoon naar hen toesturen. Als alles matched zullen zij het dossier sluiten.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
In het oude topic van je met moderator Tom bleek toch dat je zelf bedragen had verrekend met elkaar en dat er nog geld open stond.
Maar je hebt nu de kans om bij de deurwaarder je betaalbewijzen in te sturen en aan te tonen dat jij wel gelijk hebt?

Als je dit aantoond, dan zullen zij het dossier richting Tele2 sluiten.
Er stond helemaal niks open en dat kan ik bewijzen dus dat scheelt;) maar dan zal ik dit even regelen met de deurwaarder. Want jullie regelen helemaal niks tot 4 x aan toen betalingsbewijs gestuurd en nog word er niet naar gekeken.
Reputatie 7
Badge +4
Jullie??? Je praat hier met andere klanten. Moderators zijn te herkennen aan " NAAM van Tele2".
Bij mij precies t zelfde verhaal 🙂
Reputatie 3
Badge
Hi G. Dupon,

Naar aanleiding van een eerdere topic is er gevraagd om de betalingsbewijzen toe te sturen. Dit heb je, zover ik kan zien, in januari gedaan, betreffende een betaling van december, maar daarna niet meer.
Zoals eric al aangeeft kan je de betalingsbewijzen naar BOS Incasso sturen, zodat zij dit voor je oppakken. Het is niet mogelijk om je abonnement op te zeggen zonder bijkomende kosten.

@ChananjaB
Bedankt voor je reactie.
Ik zou je willen vragen je tot je eigen topic te richten, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.
Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.
Dank je wel.

Groetjes,

Hinke
Niet mogelijk om op te zeggen zonder bijkomende kosten? Wanneer zorgen jullie er eens voor dat jullie de zaken op orde hebben;) word er gek van. Fout op fout en jullie regelen helemaal niks knap irritant
En betalingsbewijzen kan ik wel versturen maar jullie doen er toch niks mee
Reputatie 3
Badge
Hi G. Dupon,

Als je je betalingsbewijzen niet op stuurt kunnen wij sowieso niets voor je doen.
Zoals eerder aangegeven, hebben wij na januari geen betalingsbewijs meer ontvangen.

Groetjes,

Hinke
En van welke maand moet ik een betalingsbewijs sturen? Jullie kunnen beter alle maanden hebben kunnen jullie eens goed zien dat alles betaald is ooh nee heb ook nog extra betaald, en mijn vergoeding nooit verrekend zou wel gebeuren!! Jullie kunnen me niet eens vertellen waar het bedrag weg komt wat ik volgens jullie betalen moet aan die deurwaarder..
Reputatie 7
Badge +5
Dan stuur je al je betalingen aan Tele2 vanaf de eerste factuur, is daar geen discussie meer over mogelijk.
Reputatie 7
Badge +4
Het dossier ligt nu bjj het incassobureau, dus de bewijzen gewoon naar hen toesturen. Als alles matched zullen zij het dossier sluiten.
Gerco
gewoon naar Radar en Kassa stappen heb ik ook gedaan! Dat werkt wel!

Ik had een vraag weet iemand ook hoe ik mijn contract bij Tele2 kan opzeggen zonder voor de kosten op te draaien.
Na talloze fouten en afspraken die ze niet nakomen wil ik van mijn contract af. Worden dingen beloofd maar er word niks geregeld, met de kers op de taart ontving ik vorige week brief van deurwaarder dat ik even 110 euro moet betalen. Terwijl alles gewoon betaald is, ze hebben zelfs nog teveel geld ontvangen van mij. Ik hoop dat iemand mij helpen kan want word helemaal gek van Tele2...de klantenservice van Tele2 kunnen ze beter schrappen want daar word je helemaal niet geholpen.

Gr Gerco[/quote]
NOG EEN TIP:

STORNEREN VAN DE INCASSO DAN WORDEN ZE HELEMAAL GEK!

G. Dupon schreef:

Niet mogelijk om op te zeggen zonder bijkomende kosten? Wanneer zorgen jullie er eens voor dat jullie de zaken op orde hebben;) word er gek van. Fout op fout en jullie regelen helemaal niks knap irritant

Bedankt voor de tip dikke prima. Hoop dat dat gaat werken, maar jij had dus ook veel problemen?
Reputatie 7
Badge +5
Die tip is niet zo'n dikke prima, zie waar @PLPL nu staat.
Deurwaarders aan deur en Kassa/Radar omdat de eigen boekhouding niet klopt.
Stuur gewoon waar om gevraagd word ipv je gelijk "willen" halen. (Zie mijn onderschrift)
Inderdaad storneren is niet de oplossing. Tele2 heeft zich op financiëel gebied helemaal ingedekt en ze worden echt niet helemaal gek als jij gaat storneren. Daarmee bereik je precies het tegenovergestelde van wat je wilt. Er zit niets anders voor je op dan op te sturen waar ze om vragen.