beantwoord

Abbonement deblokkeren

• 26 September 2016
  • 15 reacties
  • 428 x bekeken

Ik ben dit weekend me telefoon verloren. En had dus me abbonement geblokkeerd. Nu is vandaag door iemand mijn telefoon terug gevonden. En wil eigenlijk hem gelijk weer gaan gebruiken. Kan dat zo ja hoe?

groetjes,
Mitchel
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 27 September 2016, 10:44

Hoi mitchel,

Ik heb even met je meegekeken in het systeem en ik zie dat je gister toch iemand te pakken hebt gekregen.

Als het goed is valt er vandaag en anders morgen een simkaart op je mat. Als deze het niet direct doet, moet je hem even activeren via je MijnTele2 omgeving.

Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Bel (met een andere telefoon) de klantenservice. Zij zullen eerst je identiteit weer willen vaststellen.
Dat heb ik al een aantal keer geprobeerd, maar telkens zijn alle medewerkers in gesprek en krijg ik niemand te pakken van de klantenservice. Beetje jammer....
Reputatie 5
Badge +4
Hoi mitchel,
Ik heb even met je meegekeken in het systeem en ik zie dat je gister toch iemand te pakken hebt gekregen.
Als het goed is valt er vandaag en anders morgen een simkaart op je mat. Als deze het niet direct doet, moet je hem even activeren via je MijnTele2 omgeving.
Groetjes Kiko
Ja toch nog gelukt.
Ik wacht het af in ieder geval bedankt!

groetjes
Reputatie 5
Badge +4
Laat je weten als je hem binnen hebt en of het activeren gelukt is? :)
Want anders help ik je gewoon even verder.
Groetjes Kiko
Reputatie 2
Ik ben nu al bijna een week geblokkeerd omdat ik naar het buitenland had gebeld. Ik heb meteen via Ideal willen betalen maar kreeg te zien dat er al betaald is en ik moest wachten op verwerking. Dit was niet juist en ik heb daarover contact opgenomen met de klantenservice. Die je bytheway niet via je tel kan bellen, omdat je zelfs daarnaar geblokkeerd word! Onzin! Want als je Tele 2 wil bellen als nieuw klant kan je dat overal vandaan doen gratis en voor niets! Je kan zelfs terug gebeld worden op je gewenste moment/dag! Maar als betalende klant kan je de klantenservice niet (gratis) bereiken als je geblokkeerd wordt. Ik werd verteld dat er iets mis ging met de Ideal betaling en dat ik 24 uur later de betaling alsnog kan voldoen. Dia is niet waar! Ik heb weer contact gehad met Tele 2 en blijkt dat ik helemaal geen Ideal betaling kan doen en dat ik het maar handmatig moest overmaken en 5 wd moest afwachten! Totale teleurstelling en frustratie voor een betalende klant die gewoon gebruik wenst te maken van haar abonnement! Ik heb al 4 dagen geleden de betaling gedaan en nog steeds afgesloten! Heb hierdoor een totale frustratie en stress opgelopen omdat ik zowel prive als zakelijk niet kon bellen! Nooit meer zal ik Tele 2 nemen! De slechtste klantenservice! Ik was in augustus bijna 3 weken niet bereikbaar omdat Tele 2 een storing had! Ik heb alle begrip getoond maar wordt als klant zeker niet gewaardeerd! Normaliter hoort een klant die meer gebruik maakt van een produkt beloond! Bij Tele 2 wordt je gestraft!!! Ik heb gehuid en geschreeuwd van frustratie! Zo hoog liep het op! Mijn familie ligt in krietieke toestand in buitenland en ik kan niet eens naar mijn dierbaren bellen met mijn abonnement! Waar ik bytheway gewoon automatische incasso voor heb gegeven! Ik ben helemaal klaar met Tele 2!
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Aziza,
Zou je misschien een eigen topic willen aanmaken? Dan help ik of een van mijn collega's je daar verder.
Groetjes Kiko
Reputatie 2
Kiko kan jij niet reageren op mijneigen topics???? Geen medewerker die reageert???? Vreemd hoor! Klantvrienvriendelijk noemen ze dat? Of durft niemand deze opgestapelde puinhoop te beamen en daaraan iets te doen?????
Reputatie 2
Stem NEE tegen Tele 2! Als je ook niet tevreden bent hoe Tele 2 haar klanten behandeld bij ontevredenheid!!! Stem NEE tegen Tele 2! Op mijn topic graag...
Does anyone know how to contact Tele2/Transcom besides by phone (waiting time: approx, one hour) , forum (waiting time approx. one week)and postal address (waiting time approx. one month) ?????

A fax number or an email address!!!!!!
Reputatie 7
Badge +4
There is no need to post your message in 6 different topics. The best is to open your own one and wait for a moderator to respond if we as other customers can not help you. If you need direct answers, you can call the customer care from Tele2.
A topic is opened on the top right of the forum "stel een vraag".
Reputatie 2
Eric... Ik heb al meerdere topics met mijn vraag staan.... Tele 2 weigerd te antwoorden... ook opgebeld! Geen resultaat! Jij lijkt mij wel een wijsneus die het wel zou weten! Zeg me waarom er niemand vab Tele 2 op mijn topic reageerd maar wel op anderen????
Reputatie 5
Badge +4
He Mitchel,
Is het allemaal nog gelukt met je simkaart activeren?
Groetjes Kiko
Tsjaaaaaa zo herkenbaar allemaal, SERVICE IS GEEN AFDELING MAAR EEN MENTALITEIT 🙂
Reputatie 5
Badge +4
Hi Mitchel,
Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Daarom sluit ik je topic.
Als je toch nog een vraag hebt, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken.
Groetjes Kiko