beantwoord

Abbonement

• 16 maart 2019
  • 2 reacties
  • 153 x bekeken

Goedenavond,
Ik heb een vraag. Ik heb sinds afgelopen week een abbonement. Nu wil ik graag via de app mijn tele 2 kijken hoeveel gb ik over heb. Maar nu hadden mijn ouders al een account en mijn abbonement is ook op hun naam zou mijn nummer daar tussen moeten staan maar dat staat er dus niet tussen ik heb al 2/3 dagen gewacht om te kijken of het misschien wat langer duurde maar nu staat mijn nummer er nog niet op hoe kan dit? En mijn telefoon staat op 3G inplaats van 4g he verander ik dit?
icon

Beste antwoord door eric 16 maart 2019, 23:00

Het is een abonnement wat niet op jouw naam staat, je moet dus de contractant vragen. Die kan dan beslissen om Tele2 te bellen. Over de 2e vraag, welk toestel gebruik je en heb je nergens 4G, of alleen b.v. thuis niet?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Hangt er een beetje vanaf of je ouders jouw abonnement op hetzelfde e-mailadres hebben geregistreerd. In dat geval zouden beide nummers via hetzelfde account zichtbaar moeten zijn in de app.
Reputatie 7
Badge +4
Het is een abonnement wat niet op jouw naam staat, je moet dus de contractant vragen. Die kan dan beslissen om Tele2 te bellen. Over de 2e vraag, welk toestel gebruik je en heb je nergens 4G, of alleen b.v. thuis niet?