beantwoord

abbonement

  • 9 maart 2016
  • 1 reactie
  • 80 x bekeken

Hallo ik ben geen 18 maar 16 heb een abonnement van iPhone 6 aangevraagd/besteld.
Wat moet ik nou doen want ik ben nog lang geen 18 dus moet ik de bestelling annuleren?
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 10 maart 2016, 10:11

Hey ilovetoeat,
Bedankt voor je bericht!
Je hebt een iPhone besteld bij ons maar je bent nog geen 18 jaar oud dus.
Hoe heb je de bestelling geplaatst. Bij ons via de website van Tele2 of via de telefonische helpdesk?

Is dit het geval, dan heb je als het goed is een bevestiging gehad van ons.
Als je nog vragen hebt over de bestelling, neem dan even contact met ons op via 020-7544444 voor de mogelijkheden

Heb je het via een (web)winkel besteld, dan zijn zij verantwoordelijk voor de levering van je toestel.
In dat geval zou je even contact moeten opnemen met de desbetreffende (web)winkel.

Lukt het zo?
Als je nog vragen hebt, laat het me weten
Groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hey ilovetoeat,
Bedankt voor je bericht!
Je hebt een iPhone besteld bij ons maar je bent nog geen 18 jaar oud dus.
Hoe heb je de bestelling geplaatst. Bij ons via de website van Tele2 of via de telefonische helpdesk?

Is dit het geval, dan heb je als het goed is een bevestiging gehad van ons.
Als je nog vragen hebt over de bestelling, neem dan even contact met ons op via 020-7544444 voor de mogelijkheden

Heb je het via een (web)winkel besteld, dan zijn zij verantwoordelijk voor de levering van je toestel.
In dat geval zou je even contact moeten opnemen met de desbetreffende (web)winkel.

Lukt het zo?
Als je nog vragen hebt, laat het me weten
Groet,
Ben