beantwoord

abbonement

• 18 november 2015
  • 8 reacties
  • 210 x bekeken

Hallo, ik heb vlak voordat de nieuwe abonnementen kwamen een abonnement afgesloten (30 september), ik heb toen ook meteen de nieuwe 4g simkaart ontvangen. Ik belde laatst met tele2 en toen werd mij verteld dat er als cadeautje 1GB internet aan mijn abbo zou worden toegevoegd, gebeurd dit per ingang van de nieuwe maand? Ook krijg ik berichten van tele2 die zeggen dat ik mijn brievenbus in de gaten moet houden, waarom dat dan precies?
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
icon

Beste antwoord door him 18 november 2015, 15:06

Dit wordt per direct toegevoegd 🙂.
Je kan dus meteen gebruiken van je dubbele data.

Je krijgt per post een poster van Tele2 opgestuurd dat je geweldig bent. Daarop staat ook dat je een verdubbeling hebt gekregen 🙂.

Veel plezier met je verdubbeling :)

hallo,
ten eerste bedankt voor je antwoord!
Ik kon het antwoord nog niet als beste markeren omdat ik nog een vraag heb ;)
Kun je namelijk pas als je de poster hebt de verdubbeling in werk stellen, ik bedoel staat er een link op die poster ofzo?
En het andere vreemde is ik heb met meerdere mensen meerdere keren gebeld (tele2) maar een verdubbeling zou in pricipe moeten inhouden dat ik Het dubbele krijg (100 en 100 is 200 ) maar ik krijg meteen 1GB extra heeft dit er mee te maken welk toestel ik heb dan?
Alvast bedankt!

De verdubbeling is al meteen begonnen dus je hoeft niet te wachten op de poster 🙂.
De verdubbeling is echt letterlijk een verdubbeling. Heb je 1GB dan heb je 2GB, heb je 500mb dan heb je nu 1GB, etc. etc.
Dit heeft niks te maken met welk toestel je hebt 🙂.

Hoop je voldoende te hebben kunnen informeren, en nogmaals veel plezier ermee 🙂.

Edit:
Dit staat op de poster:

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 2
Badge

Je krijgt per post een poster van Tele2 opgestuurd dat je geweldig bent. Daarop staat ook dat je een verdubbeling hebt gekregen 🙂.

Veel plezier met je verdubbeling 🙂

hallo,
Kun je namelijk pas als je de poster hebt de verdubbeling in werk stellen, ik bedoel staat er een link op die poster ofzo?
En het andere vreemde is ik heb met meerdere mensen meerdere keren gebeld (tele2) maar een verdubbeling zou in pricipe moeten inhouden dat ik Het dubbele krijg (100 en 100 is 200 ) maar ik krijg meteen 1GB extra heeft dit er mee te maken welk toestel ik heb dan?
Alvast bedankt!
Reputatie 2
Badge

hallo,
Alvast bedankt!

De verdubbeling is al meteen begonnen dus je hoeft niet te wachten op de poster 🙂.
De verdubbeling is echt letterlijk een verdubbeling. Heb je 1GB dan heb je 2GB, heb je 500mb dan heb je nu 1GB, etc. etc.
Dit heeft niks te maken met welk toestel je hebt 🙂.

Hoop je voldoende te hebben kunnen informeren, en nogmaals veel plezier ermee 🙂.

Edit:
Dit staat op de poster:

Ah oke top!
Dan zal die van mij nog wel komen?
En als laatste stel nou dat ik ''Het oude abonnement'' bijstel naar 500 mb wordt krijg ik dan ook automatisch iedere maand 500 MB extra?
Reputatie 2
Badge
Ah oke top!
Dan zal die van mij nog wel komen?
En als laatste stel nou dat ik ''Het oude abonnement'' bijstel naar 500 mb wordt krijg ik dan ook automatisch iedere maand 500 MB extra?

Jup die komt dan nog 🙂.

Het is uiteraard mogelijk je abonnement te wijzigen. De verdubbeling blijft dan gewoon beschikbaar. Wanneer je verlengt na 12 november 2015 vervalt de dataverdubbeling.
Ik raad je dus niet aan om nog te verdubbelen.

code:

Bron: https://www.tele2.nl/dubbeldata/
dus als ik het abonnement bijstel naar 500 mb nu dan krijg ik gewoon die 500 en niks extra's??
Reputatie 2
Badge
dus als ik het abonnement bijstel naar 500 mb nu dan krijg ik gewoon die 500 en niks extra's??

Correct.
hallo,
bedankt!
Heb net gebeld indien ik bijstel voordat ik ben geregistreerd bij het 4G netwerk, krijg ik gewoon de verdubbeling ;)
In elk geval hartstikke bedankt!