beantwoord

abbonement

• 27 januari 2015
  • 4 reacties
  • 99 x bekeken

Mijn abonnement bij Tele 2 via studentmobiel.nl loopt af in juli 2015, zonder telefoon gewoon een los abonnement. Ik zou alleen nu op dit moment een ander abonnement willen met toestel. Zou mijn abonnement over gezet kunnen worden naar een nieuw abonnement of moet ik wachten tot mijn huidige abonnement afloopt?
icon

Beste antwoord door Aragorn 27 januari 2015, 19:12

4 maanden van tevoren dus nog ruim een maand wachten.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Kan dit echt niet eerder?
Je kunt altijd bellen, maar ik vrees van niet. Overigens reken eens goed uit wat een los toestel kost in combinatie met sim-only. Vaak goedkoper! Toestelprijzen worden vaak heel leuk voorgeschoteld, maar dan hoort daar een veel te grote bundel bij, die je nooit maandelijks opmaakt. Kleinere bundel en op internet een toestel naar keuze kopen is vrijwel altijd voordeliger !
Je kunt altijd bellen, maar ik vrees van niet. Overigens reken eens goed uit wat een los toestel kost in combinatie met sim-only. Vaak goedkoper! Toestelprijzen worden vaak heel leuk voorgeschoteld, maar dan hoort daar een veel te grote bundel bij, die je nooit maandelijks opmaakt. Kleinere bundel en op internet een toestel naar keuze kopen is vrijwel altijd voordeliger !

haha jaa ik weet het maar het is geloof het of niet een paar tientjes goedkoper! dus ik ga nog even twijfelen of ik hem los ga kopen of dat ik hem met een abonnement ga kopen!