beantwoord

abbonement

  • 14 januari 2015
  • 3 reacties
  • 120 x bekeken

ik heb gister een abonnement afgesloten en na een paar uur zou dat abonnement ingaan, maar de volgende dag kon ik nog steeds niemand bellen.
wat moet ik doen:? (ps: service nog niet beschikbaar?)
icon

Beste antwoord door karin 14 januari 2015, 15:04

Lijkt erop dat je simkaart geactiveerd moet worden
Dit kun je zelf doen op de website van Tele2 of via klantenservice 020-7544444 laten doen
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Heb je je huidige abonnement online verlengd of heb je een simkaart (met toestel) in een winkel afgehaald?
Heb je je huidige abonnement online verlengd of heb je een simkaart (met toestel) in een winkel afgehaald?
ik heb ijn mobiel (met simkaart) in de winkel gehaald (mediamarkt)
Lijkt erop dat je simkaart geactiveerd moet worden
Dit kun je zelf doen op de website van Tele2 of via klantenservice 020-7544444 laten doen