vraag

Abbement opzeggen met toestel betalen

• 21 september 2020
  • 3 reacties
  • 120 x bekeken

Hey ik betaal maandelijks mijn telefoon af maar ik heb nog 200 euro te betalen wat ik wil betalen maar kan ik dan ook een nieuw abbonement nemen? ik betaal veel te veel voor wat ik heb terwijl je onbeperkt hebt + iphone voor 5 euro meer dan wat ik nu betaal..  terwijl ik nu iphone xr heb en 10 gb en 5 min bel

3 reacties

Je kan vier maanden voor het einde van je abonnement verlengen met een nieuw toestel en abonnement. Je krijgt het toestel meteen en je nieuwe abonnement (en de betaling) gaat op de einddatum van je oude abonnement in. Zie de uitleg over verlengen op de website.

https://www.tele2.nl/mobiel/abonnement-verlengen/#/

Reputatie 5
Badge

Hallo @Jorny,

Welkom op de Community! Bedankt voor jouw bericht. Je wilt graag jouw abonnement wijzigen, dat is mogelijk maar er zijn wel wat voorwaarden. We helpen je graag verder!

Je kan nu eenvoudig in MijnTele2 jouw bundel verhogen naar Unlimited als je dat wilt! Verder sluit ik mij helemaal aan bij de uitleg van @WhTurner! Je kan al verlengen 4 maanden voordat jouw contract afloopt. 

Laat je het ons weten als je vragen hebt? De Community staat voor je klaar! :thumbsup:

Reputatie 7
Badge +1

Als je de lening voor het toestel eerder wilt aflossen is dat mogelijk. Dat heeft echter geen gevolgen voor de looptijd (contracttermijn) van je abonnement. De einddatum van je abonnement vind je in Mijn Tele2 of in de app. Je kunt 120 dagen voor de einddatum al verlengen, eventueel met toestel. Het toestel wordt dan zsm uitgeleverd en het nieuwe abonnement gaat direct na de einddatum van je lopende contract in. Prijzen van abonnementen en toestellen wijzigen na verloop van tijd en soms kan je voor jouw situatie en verbruik een betere deal krijgen. De iPhone XR kwam 2 jaar geleden uit en was net nieuw (dus duur) toen jij het hebt aangeschaft. Bijvoorbeeld de iPhone 11 is al aardig in prijs verlaagd omdat deze al een jaar op de markt is en over een maand de iPhone 12 verwacht wordt.

Reageer