beantwoord

Aanvraag verlenging

• 12 juni 2020
  • 2 reacties
  • 88 x bekeken

Vandaag een bestelling geplaatst voor een verlenging van toestel inclusief abonnement. Overal staat “Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis”. Vandaar de bestelling nog voor het weekend geplaatst.

Nu werd ik, tijdens de betaling, uit mijn IDEAL gegooid en is er geen betaling plaats gevonden. Echter wel een mail gekregen maar dan met de inhoud dat er enkele checks worden gedaan en binnen twee werkdagen meer hoor. Nu vraag ik mij af of dit komt door de mislukte betaling en of hier wat aan gedaan kan worden. Ben al jaren klant bij TELE2 en vind het gek dat er nu ineens checks plaats moeten vinden.

icon

Beste antwoord door eric 12 juni 2020, 10:32

Checks zijn b.v. voor BKR en Preventel omdat je weer een toestellening wilt afsluiten.

Maar als er een fout ontstaat in de betaling is niet de verwachting dat de rest wel goed doorloopt. Bel even de klantenservice.

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Checks zijn b.v. voor BKR en Preventel omdat je weer een toestellening wilt afsluiten.

Maar als er een fout ontstaat in de betaling is niet de verwachting dat de rest wel goed doorloopt. Bel even de klantenservice.

Ga ik doen, dankjewel!

Reageer