beantwoord

Aanvraag nummerbehoud annuleren

  • 21 September 2021
  • 3 reacties
  • 64 x bekeken

ik heb enige tijd geleden nummerbehoud aangevraagd zonder erbij na te denken wat dat met mijn oude abbonement zou doen. Ik ben niet de beheerder van het oude abbonement dus is het mogelijk om nummerbehoud op te zeggen zodat het oude contract niet wordt opgezegd? (ik zat eerst in een familie contract bij KPN en ben nu zelf overgestapt). Zou ik eventueel ook KPN kunnen vragen om het abbonement niet op te zeggen? de rest van het gezin gebruikt dit contract nog wel namelijk.

hulp zou heel fijn zijn!

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 23 September 2021, 09:45

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 5
Badge

Hey Niek, heel fijn om te horen dat het is gelukt met het annuleren van het nummerbehoud! 

Je nieuwe simkaart van ons bedoel je? Heb je die al ontvangen? Dan gok ik van wel, maar dit kijk ik graag voor je na. Zou je je 06-nummer in je profiel willen zetten? Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan, dan duik ik het systeem in voor je! 

Hey Niek, leuk dat je naar ons bent overgestapt!

Via deze link kun je de aanvraag van nummerbehoud bij ons annuleren: https://www.tele2.nl/nummerbehoud/annuleren

Voor meer informatie stuur ik je voor het gemak ook deze link mee: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/nummerbehoud

Je zou uiteraard bij KPN kunnen navragen wat de mogelijkheden zijn om het abonnement te redden! Ik hoop dat je met bovenstaande link in ieder geval al meer geholpen bent.

Laat je het me weten of het is gelukt? Ook als je andere vragen hebt ben je van harte welkom. Laat het me dan gerust weten! :smile:

 

Het is me gelukt om te annuleren! Dankuwel voor de hulp. Oh en nog een vraag, kan ik dan ook gelijk mijn nieuwe sim gebruiken na het annuleren van nummer behoud?

Reputatie 5
Badge

Hey Niek, leuk dat je naar ons bent overgestapt!

Via deze link kun je de aanvraag van nummerbehoud bij ons annuleren: https://www.tele2.nl/nummerbehoud/annuleren

Voor meer informatie stuur ik je voor het gemak ook deze link mee: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/nummerbehoud

Je zou uiteraard bij KPN kunnen navragen wat de mogelijkheden zijn om het abonnement te redden! Ik hoop dat je met bovenstaande link in ieder geval al meer geholpen bent.

Laat je het me weten of het is gelukt? Ook als je andere vragen hebt ben je van harte welkom. Laat het me dan gerust weten! :smile:

Reageer