beantwoord

Aanvraag niet geaccepteerd

• 1 juli 2019
  • 5 reacties
  • 438 x bekeken

Hoi!

Ik heb al een tijdje een sim-only abonnement bij Tele2, maar wil nu graag verlengen met een iPhone X. Tijdens de bestelling krijg ik de melding dat de aanvraag niet wordt geaccepteerd.

De totale toestelprijs is € 840, waar ik € 600 van wil aanbetalen. Het kredietbedrag is dus minder dan € 250, dus het lijkt me sterk dat het iets met BKR of dergelijke te maken heeft.

Onlangs vond ik een topic met hetzelfde probleem, twee maanden geleden: https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/aanvraag-niet-geaccepteerd-76247
Ook bij mij wordt de reden voor de afkeuring niet vermeld. Ik heb al geprobeerd om op andere webbrowsers te verlengen, maar krijg steeds dezelfde melding.

Wie o wie kan mij opheldering geven?

P.S. momenteel ben ik niet in staat om de klantenservice te bellen, vandaar dat ik het even via het forum probeer ;)

Groetjes,

Leandro
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 2 juli 2019, 12:13

Bedankt voor je gegevens. Het blijkt inderdaad dat er nog geen 4 facturen zijn opgemaakt en je dus helaas nog niet kunt verlengen. In de loop van deze maand volgt de nieuwe factuur en vanaf dan voldoen je wel aan de voorwaarden.
Graag nog even geduld.

Ik ga dit topic hierbij nu sluiten maar we houden contact!

Fijne dag.

Met vriendelijke groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge
Hallo Leandro,

Vervelend dat je aanvraag niet is geaccepteerd. Ik begrijp dat je nu een SIMonly hebt en deze wilt verlengen met een toestel. Hoe lang ben je al klant? Eén van de voorwaarden is namelijk dat je minimaal vier facturen hebt ontvangen waarvan de twee oudste facturen zijn betaald.

Groet Petra
Ik heb inderdaad momenteel een SIM Only abonnement. Eigenlijk ben ik al meer dan 2 jaar klant bij jullie, het contract heeft echter een tijd op de naam van mijn moeder gestaan (aangezien ik minderjarig was). Het contract staat nu zo'n 3-4 maanden op mijn naam, en inmiddels heb ik 3 facturen ontvangen en betaald.

Als ik het dus goed begrijp voldoe ik momenteel niet aan de door jou genoemde voorwaarde. Kunnen er echter geen uitzonderingen worden gemaakt? Aangezien ik dus eigenlijk al meer dan 2 jaar klant bij jullie ben. Facturen zijn ook altijd op tijd betaald 😊
Reputatie 4
Badge
Wanneer je nog geen 4 facturen hebt ontvangen zul je helaas nog even geduld moeten hebben. Het systeem laat uitzonderingen helaas niet toe.
Maar stuur me even een privébericht met daarin de volgende gegevens dan kijk ik het voor je na.
*Volledige naam en voorletters
* Adres
* Geboortedatum
* Laatste 4 cijfers van je rekeningnummer
* Toestel dat je wilt bestellen (type, versie, kleur)
* Gewenste abonnement (bundels en contractsduur)

Alvast bedankt!
Jammer, het zij zo. Inmiddels heb ik je een privébericht gestuurd.

Bedankt voor je hulp!
Reputatie 4
Badge
Bedankt voor je gegevens. Het blijkt inderdaad dat er nog geen 4 facturen zijn opgemaakt en je dus helaas nog niet kunt verlengen. In de loop van deze maand volgt de nieuwe factuur en vanaf dan voldoen je wel aan de voorwaarden.
Graag nog even geduld.

Ik ga dit topic hierbij nu sluiten maar we houden contact!

Fijne dag.

Met vriendelijke groet Petra