Aanvraag abonnement

• 4 maart 2019
  • 4 reacties
  • 171 x bekeken

Hoi,

Ik ben een beetje in de war, namelijk door het volgende:

Wanneer je een abonnement wilt verlengen (met mobiel erbij), staat er onder; Voor 23:00 besteld, morgen in huis.

Ik ben hier dus van uit gegaan en ik heb een bestelling geplaatst. Uit eindelijk krijg ik een mailtje met dat ik binnen 2 werkdagen te horen krijg of mijn aanvraag wordt goed gekeurd.

Hoe werkt dit nou? Waar kan ik van uit gaan?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Bij verlenging zou dit niet zo'n ding moeten zijn, bij aanvragen met nummerbehoud zijn ze afhankelijk van de snelheid van de oude operator. Maar misschien ben je "flagged" vanwege BKR of Preventel registratie en moet de kredietwaardigheid worden geverifieerd? Het is gissen, maar er zijn situaties waarom ze niet direct de toestemming hebben om je een krediet te verstrekken.
Hoi,

Ik ben een beetje in de war, namelijk door het volgende:

Wanneer je een abonnement wilt verlengen (met mobiel erbij), staat er onder; Voor 23:00 besteld, morgen in huis.

Ik ben hier dus van uit gegaan en ik heb een bestelling geplaatst. Uit eindelijk krijg ik een mailtje met dat ik binnen 2 werkdagen te horen krijg of mijn aanvraag wordt goed gekeurd.

Hoe werkt dit nou? Waar kan ik van uit gaan?

Al opgelost.
Reputatie 4
Badge
Het kan inderdaad even duren voordag alle checks zijn doorlopen maar fijn dat het is opgelost. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag.

Groetjes Petra
Reputatie 4
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra