Aankoopnota?

• 7 mei 2018
  • 4 reacties
  • 127 x bekeken

Voor de schade aan mijn iPhone moet ik de aankoop nota opsturen. Ik heb mijn tel + sim samen afgesloten bij tele2 icm met een 2 jarig abonnement. Toevallig heb ik gisteren dit abonnement veranderd naar een sim only..

Nu zoek ik... mijn contract van het 2 jarig abonnement, of de eerste factuur van mijn abonnement. Ik kan dit in mijn mail niet meer vinden. De facturen gaan maar 3 pagina's terug en niet 2 jr. Iemand een idee?

**edit door moderator - topic verplaatst naar het juiste forum zodat het overzicht van het forum intact blijft en relevante vragen makkelijker terug te vinden zijn**

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +2
De aankoop nota is niet digital beschikbaar, de contract of je eerste factuur is vaak niet geldig als aankoop nota want daar staan geen serie of IMEI nummers.

Je aankoop nota is fysiek geleverd met je telefoon, daar staat de IMEI nummer van je telefoon genoteerd.

Je contract zou je op je email vinden, indien je het niet kan vinden, zorg dat je klant gegegevs ingevuld staan, dan kan een moderator voor jou gaan zoeken.
Bedankt voor je antwoord! Waar zou ik mijn klantgegevens moeten invullen, zodat een moderator voor mij kan zoeken? De aankoop nota is niet digital beschikbaar, de contract of je eerste factuur is vaak niet geldig als aankoop nota want daar staan geen serie of IMEI nummers.

Je aankoop nota is fysiek geleverd met je telefoon, daar staat de IMEI nummer van je telefoon genoteerd.

Je contract zou je op je email vinden, indien je het niet kan vinden, zorg dat je klant gegegevs ingevuld staan, dan kan een moderator voor jou gaan zoeken.
Reputatie 7
Badge +2
Als je 8n he bericht op je naam klikt, krijg je een, "bewerk profiel" knopje te zien.

Daar kun je je geboorte datum, 06 en klant nummer invullen.

Gevonden.. alleen waar vind ik mijn klantnmr? Zie alleen mijn contractnummer