beantwoord

Aankoopfactuur S21 niet ontvangen

  • 20 February 2021
  • 7 reacties
  • 172 x bekeken

Deze week een Samsung S21 besteld en inmiddels vandaag ontvangen. Bestelling viel binnen actie-periode voor een paar Earbuds en een smarttag. Voor het registreren is een aankoopfactuur nodig, maar in het hele bestelproces van Tele2 is die nergens te bekennen. Ja, je krijgt een mail met daarin de specificaties van kosten, maar die volstaat niet bij Samsung. Vorige keer, bij andere actie, ook al zelfde issue gehad. Hoe moeilijk kan het zijn om een factuur (in PDF) naar de klant te versturen i.p.v. dat ik de verrekening in de maandelijkse afrekening zie.

Daarom het verzoek aan Tele2 om mij een aankoopfactuur te doen toekomen zodat ik gebruik kan maken van de promotie-actie van Samsung.

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 22 February 2021, 15:38

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7

Die acties kennen een looptijd én een (langere) tijd voor aanmelden van je aanschaf. Is die termijn lang genoeg om de komende Tele2 factuur te gebruiken?

Die acties kennen een looptijd én een (langere) tijd voor aanmelden van je aanschaf. Is die termijn lang genoeg om de komende Tele2 factuur te gebruiken?

Eerdere ervaring leert dat Samsung geen genoegen neemt met je maandelijkse factuur waar in één regeltje de verrekening van de aanschaf plaatsvindt. Ik wil gewoon een normale factuur die je overal ontvangt als je iets koopt. Maar dat is blijkbaar vrij lastig bij Tele2...

Reputatie 7

Tele2 is over naar de systemen van T-Mobile, volgens mij zou de factuur in Mijn Tele2 zichtbaar moeten worden, ik weet niet precies welk moment. Als de factuur ook niet in de doos zit,kan de telefonische klantenservice deze nasturen. Samsung geeft overigens aan dat je ook de pakbon mag gebruiken. Belangrijk is dat het IMEI nummer en leveringsdatum zichtbaar zijn.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Appie3,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw aankoopsbewijs.

Supermooi toestel heb je besteld! Hoe bevalt ie? Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik heb jouw aankoopsbewijs opgevraagd. Deze documenten zijn niet voor iedereen toegangkelijk bij ons in het team dus een andere afdeling gaat deze versturen. Je kan dit aankoopsbewijs over een week verwachten! Nog even geduld dus. Misschien kan je de tip van Pipo gebruiken en de pakbon gebruiken!

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!

Hey @Appie3,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw aankoopsbewijs.

Supermooi toestel heb je besteld! Hoe bevalt ie? Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik heb jouw aankoopsbewijs opgevraagd. Deze documenten zijn niet voor iedereen toegangkelijk bij ons in het team dus een andere afdeling gaat deze versturen. Je kan dit aankoopsbewijs over een week verwachten! Nog even geduld dus. Misschien kan je de tip van Pipo gebruiken en de pakbon gebruiken!

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!

Hoi Cas,

Dank voor jouw reactie en de hulp. Je hebt Tele2 wel onderschat hoor, heb zojuist al het aankoopbewijs in de mail ontvangen. Complimenten zijn dus wel op hun plaats. Chapeau!

 

Grtz, Appie

Reputatie 7

Hey @Appie3,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw aankoopsbewijs.

Supermooi toestel heb je besteld! Hoe bevalt ie? Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik heb jouw aankoopsbewijs opgevraagd. Deze documenten zijn niet voor iedereen toegangkelijk bij ons in het team dus een andere afdeling gaat deze versturen. Je kan dit aankoopsbewijs over een week verwachten! Nog even geduld dus. Misschien kan je de tip van Pipo gebruiken en de pakbon gebruiken!

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!

Als een klant de factuur niet specifiek zelf opvraagt, hoe ontvangt hij deze normaliter dan?

Reputatie 3

Hey @Appie3,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw aankoopsbewijs.

Supermooi toestel heb je besteld! Hoe bevalt ie? Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik heb jouw aankoopsbewijs opgevraagd. Deze documenten zijn niet voor iedereen toegangkelijk bij ons in het team dus een andere afdeling gaat deze versturen. Je kan dit aankoopsbewijs over een week verwachten! Nog even geduld dus. Misschien kan je de tip van Pipo gebruiken en de pakbon gebruiken!

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!

Als een klant de factuur niet specifiek zelf opvraagt, hoe ontvangt hij deze normaliter dan?

Niet. Bizar genoeg doet Tele2 niet aan facturen als je een telefoon bestelt.