beantwoord

Aankoopbewijs opvragen Samsung Galaxy S22 Ultra

  • 3 March 2022
  • 6 reacties
  • 286 x bekeken

Hallo

Hallo heb bij jullie een abbo afgesloten via de site tele2. Heb laatst de Samsung S22 Ultra ontvangen maar heb hier geen hardware factuur bij ontvangen. Deze is wel nodig bij het invullen van de samsung promotie. Is er een manier om deze handmatig te krijgen ?

 

Mvg

icon

Beste antwoord door Anonymous 3 March 2022, 07:43

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Hasannrg, tof dat je de S22 Ultra hebt besteld en al hebt ontvangen!

@Shilka heeft helemaal gelijk, ik kan en ga je direct helpen met de hardware factuur. Stuur je me even het IMEI-nummer en het e-mailadres waar ik hem heen kan laten sturen? Dan vraag ik hem direct voor je aan, zodat jij binnen no-time je Galaxy Buds hebt! :sunglasses:

Hoi @Marciano van Tele2 , mag ik even op de vorige 2 posts meeliften? Ik heb vandaag mijn s22 ultra ontvangen en zou ook graag een factuur gemaild krijgen 🙂

 

Groetjes.

Ben blij ze hebben heel snel gestuurd

Reputatie 7
Badge +12

Super fijn om te horen dat je hem al snel hebt ontvangen @Hassan , alvast veel plezier met je Buds! :blush:

Hey @Vani71, tof om te horen dat je je S22 ultra ook al hebt ontvangen! Normaal zou ik je vragen een eigen topic te starten, maar vooruit. Stuur me even een privébericht met je IMEI-nummer en e-mailadres waar de hardware factuur naartoe gestuurd kan worden. Dan vraag ik hem direct voor je op! :wink:

Als je dat hier wilt doen kan een moderator dat voor je regelen. je zult wel even moeten wachten tot deze langs komt in je topic. 

Oke dan maar wachten

Reageer