Aankoopbewijs kwijt

  • 18 September 2021
  • 9 reacties
  • 601 x bekeken

Beste Tele2

In 2018 had ik een telefoon met abonnement gekocht en afgesloten bij jullie.

Ik ben helaas de hardcopy van het aankoopbewijs kwijtgeraakt. Is er een mogelijkheid dat het aankoopbewijs nog een keer wordt verstuurd (bv via mail)?

Ik zou graag een reactie tegemoet zien komen.

Met vriendelijke groet,

Kevser Aydin


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Als je bij Tele2  de telefoon hebt gekocht, vind je de aankoopbon in MijnTele2  bij Facturen. De factuur wordt nu altijd gemaild, maar of dat in 2018 ook al gebeurde dat weer ik niet.

Persoonlijk denk ik niet dat tele2 alle faturen van toestellen bewaard in een database, misschien wel van twee jaar tijdens de garantie periode. Als je je toestel met toestel krediet aflosde staat het ook op je factuur, misschien helpt dat? 

Waar heb je je aankoopsbewijs voor nodig?

Reputatie 6
Badge +7

Ik zie dat er alweer contact is geweest met de klantenservice en dat ze het uit hebben gezet naar een andere afdeling, laten we hopen dat die hem terug kunnen vinden

Als je bij Tele2  de telefoon hebt gekocht, vind je de aankoopbon in MijnTele2  bij Facturen. De factuur wordt nu altijd gemaild, maar of dat in 2018 ook al gebeurde dat weer ik niet.

Persoonlijk denk ik niet dat tele2 alle faturen van toestellen bewaard in een database, misschien wel van twee jaar tijdens de garantie periode. Als je je toestel met toestel krediet aflosde staat het ook op je factuur, misschien helpt dat? 

Waar heb je je aankoopsbewijs voor nodig?

dat is nou het probleem, ik heb nu al ongeveer een half jaartje een andere mail adres omdat ik mijn oude wachtwoord van de mail adres waar alle facturen van tele 2 op staan ben vergeten. Ik kan ook niet meer in mijn bank kijken omdat ik van bank ben veranderd….

mijn telefoon was afgelopen week beschadigd en ik wilde dit vergoeden bij mijn verzekering, maar jammer genoeg vragen zij om een aankoopbewijs of op z’n minst een datum met mijn naam erop.

Reputatie 5
Badge +6

Ahh dat is balen! 
Wordt een lastig verhaal dan zonder bon.  Een vier jaar oud toestel krijg je denk ik niet veel voor van de verzekering maar goed dat je het probeert. Succes ermee! 

Ahh dat is balen! 
Wordt een lastig verhaal dan zonder bon.  Een vier jaar oud toestel krijg je denk ik niet veel voor van de verzekering maar goed dat je het probeert. Succes ermee! 

bedankt, in plaats van een aankoopbewijs kan ik ook een datum aangeven van wanneer ik het heb gekocht. Is het mogelijk dat Tele 2 dat nog heeft of….

Reputatie 6
Badge +7

Wellicht is er nog een andere manier inderdaad, laten we eerst even wachten om te kijken wat er met de huidige ticket gebeurt, als die afdeling hem alsnog niet kan vinden zal ik je helpen om te kijken wat we kunnen aanleveren als “alternatief”

ik heb net met Tele 2 gesproken, en zij geven aan dat ze niks gevonden hebben

wat moet ik nu doen!!!

 

Reputatie 7
Badge +8

Kunnen ze jou niet aan het wachtwoord van je tele2 mail helpen? 

Of je bankafschriften online? 

Reputatie 6
Badge +7

Je weet zeker dat je dus rond 2018 het toestel in 1x hebt afgekocht bij Tele2?