beantwoord

aanbetaling nog steeds niet terug na bijna een maand

  • 4 March 2021
  • 2 reacties
  • 44 x bekeken

Hallo,

Ik heb 8 februari een bevestiging gehad dat mijn iphone 12 is geannuleerd. Nu wacht ik dus al bijna een maand op mijn aanbetaling terwijl er word aangegeven dit maar 2 weken hoort te duren. Dus nu is mijn vraag wanneer ik dit bedrag terug ontvang want heb het geld nodig voor rekeningen die ik nu niet kan betalen. Ik hoop snel wat te horen.

 

Mvg

 

Tim

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 4 March 2021, 12:57

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @TimBakermans 

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw annulering en aanbetaling.

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 dagen jouw aanbetalingen terugstorten. In dit geval duurt het langer door een probleem met ons systeem, mijn excuses daardoor. Ik heb jouw bestelling erbij gezocht en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier met spoed wordt opgepakt! Hiervoor neem ik contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken. Ik zet jouw aanbetalingen handmatig op de lijst en deze wordt volgende week verwerkt. Zelf zal ik dit blijven monitoren zodat ik zeker weet dat dit wordt opgelost. 

Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd! Jij hoeft nu verder niks te doen. Als je vragen hebt hierover stel ze gerust. Ik ben er voor je!

@Cas van Tele2 Top dankjewel voor de snelle reactie!