vraag

Aanbetaling nog steeds niet retour ontvangen, ook geen telefoon

• 1 juli 2020
  • 4 reacties
  • 221 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie

Enige tijd heb ik een Iphone XS besteld en een forse (bijna € 500) aanbetaling gedaan. De telefoon is nooit geleverd en de aanbetaling heb ik nog steeds niet retour. Ondanks de vele telefoontjes met giga wachttijden en de ontelbare keren dat ik doorverbonden ben…..nog steeds geen retourstorting van de aanbetaling. ´Ik sta niet in hun systeem…we kunnen niets vinden´…...onvoorstelbaar.

Ik werd verwezen naar Buckaroo, zij zouden het geld niet doorgestort hebben. Na diverse mails uiteindelijk van Buckaroo een bewijs gekregen dat zij het geld wel degelijk naar Tele2 hadden doorgestort.

Weer de moed verzameld, gebeld en weer lang aan de lijn gehangen. Uiteindelijk is er een ticket aangemaakt, jawel! Vanochtend ontving ik een sms met de oproep om hen te bellen voor meer gegevens…..ik heb het aangegeven nummer gelijk gebeld: wachttijden, doorverbinden etc. etc...met geen resultaat. Kreeg niet de juiste persoon/afdeling aan de lijn….en ik moest terugbellen. Ik word teruggebeld…….zucht.

Iemand een idee voor een oplossing? Ben er zoooo klaar mee!

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Dat is geen fijne ervaring, ik vermeld even @Cas van Tele2 en @Rox van Tele2 die je hiermee kunnen helpen.

Reputatie 4
Badge

Hey @Maui 

Welkom op de Community! 
Dit gaat niet helemaal lekker zo te zien. Dat is een flink bedrag waar jij op wacht.
Als jij een bestelling hebt gedaan dan moet ik daar zeker wat over kunnen vinden.
Geen zorgen, ik ga dit meteen voor je uitzoeken. Daarvoor heb ik jouw gegevens nodig.

Stuur mij een privébericht met de volgende gegevens :

• Naam
  • Adres
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum
  • 06 nummer
  • Wanneer toestel besteld
  • Bestel nummer

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Dan duik ik er meteen voor je in.

Ik hoor graag van je! :thumbsup:

Dag Cas, ben je al wat verder met het uitzoeken? Het is al weer enkele dagen geleden dat ik je de gegevens heb gemaild en heb nog niets van je mogen vernemen. Ben overigens ook nog niet door collega nr 21 en collega nr 34 teruggebeld…...

Reputatie 7
Badge +1

Er zat een weekend tussen, dus het is 1 of 2 werkdagen geleden. Als je Cas een bericht hebt gestuurd dan gaat hij er zeker op terug komen.

Reageer