beantwoord

80% melding dataverbruik

  • 15 September 2021
  • 3 reacties
  • 298 x bekeken

Hoi ik gebruikt mijn internet bijna nooit op mijn telefoon en krijg bericht dat ik aan 80% zit met gebruik nu even wel omdat ik in het ziekenhuis zit te wachten op iemand

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 16 September 2021, 10:22

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Denk er wel aan dat whattsapp berichten steeds groter worden door foto's, fims en dergelijke die door de steeds betere camera's ook meer geheugen nodig hebben.

Je kunt ook op je handy controleren of wifi actief is.

Eventueel je mobiel data uitschakelen, dan komen whattsapp berichten pas binnen als je wifi verbinding hebt. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Therese, goed dat je je profiel hebt ingevuld! Ik heb gelijk even met je meegekeken naar je abonnement. Ik zie dat je een databundel van 1GB hebt. Als je bijna nooit internet gebruikt dan heb je hier misschien wel genoeg aan, maar als er dagen zijn waarop je er wel gebruik van maakt, dan kan ik me voorstellen dat het hard kan gaan.

Vanwege privacy, kan ik niet zien waaraan je de data hebt verbruikt. Je zou dit bij je volgende factuur wel kunnen nakijken, op welke dagen je hoeveel data hebt gebruikt. Dit kun je volgende maand vinden op de factuurspecificatie. 

Je zou ook eens kunnen controleren of automatische updates aanstaan op je toestel voor apps, bijvoorbeeld. Misschien zijn er onbewust updates uitgevoerd, waardoor er meer data is verbruikt. 

Ik zag dat je nog een paar MB over hebt deze maand. Ik hoop dat dit voldoende is tot je nieuwe bundel, zodat je geen extra kosten hoeft te maken. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community staat voor je klaar! :smile:

Ik bel eigelijk nooit en ik ver stuur wel Whatsappje maar dan zit ik  thuis dan neem mijn WiFi het toch over 

of klopt dat niet ik verstuur buiten huis geen 30 whatsapjes, bij kpn heb ik nooit in al die jaren met het zelfde 1 GB