beantwoord

6 weken verstreken bkr nog niet weg

• Blijvertje
  • 22 reacties
Op 25 maart is de laatste betaling gedaan! Dat kon ik niet inzien! Maar Nu wel het is precies 6 weken geleden en mijn bkr is nog niet afgemeld bij bkr. Ik vraag alsjeblieft dat het per direct weg moet het heeft te lang geduurd en word steeds van kastje naar het muur gestuurd! Wie kan mij oer direct helpen. Ik heb bkr gebeld en die geven aan dat ze niks hebben ontvangen, zodra ze wat hebben ontvangen dat het ook gelijk word gecorrigeerd binnen 24 uur! Waarom duurt het bij mij zo lang!
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 8 mei 2019, 15:47

Hallo L.L.

Heb je vandaag nog contact gehad met BKR? Kun je me even een privébericht sturen met je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer?

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Petra .

Alvast bedankt, Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hangt een beetje af van wat je wilt laten veranderen. Want een BKR registratie verdwijnt niet zomaar, wel kan hij worden geupdate met b.v. de status dat de geregistreerde lening is afbetaald. Zelfs een telefoonkrediet blijft 5 jaar lang geregistreerd bij het BKR.
https://www.bkr.nl/veelgestelde-vragen/wat-gebeurt-er-als-ik-mijn-krediet-helemaal-heb-afbetaald
ja klopt dat weet ik ook wel. Maar ik verwacht wel een eind datum als het is betaald snap niet waarom het zo lang moet duren. zelfs bij banken duurt het 5 werkdagen en bij tmobile 5 werkdagen bij mijn vriendin. pff
Hangt een beetje af van wat je wilt laten veranderen. Want een BKR registratie verdwijnt niet zomaar, wel kan hij worden geupdate met b.v. de status dat de geregistreerde lening is afbetaald. Zelfs een telefoonkrediet blijft 5 jaar lang geregistreerd bij het BKR.
https://www.bkr.nl/veelgestelde-vragen/wat-gebeurt-er-als-ik-mijn-krediet-helemaal-heb-afbetaald

werk je bij tele2?
iemand die mij kan helpen van Tele2?
Reputatie 7
Badge +4
Je praat op dit forum met klanten. Moderators leiden de discussies en zijn te herkennen aan NAAM+ van Tele2. Topics worden in volgorde van binnenkomst bekeken, dat kan even duren.
Reputatie 4
Badge
Hallo L.L.

Heb je vandaag nog contact gehad met BKR? Kun je me even een privébericht sturen met je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer?

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Petra .

Alvast bedankt, Petra
Hallo Petra zojuist een pb gestuurd
Reputatie 4
Badge
We zijn voor je aan de slag, zodra er een update is breng ik je op de hoogte. Nog even geduld graag.

Groet Petra
Dankjewel
Hoop dat je snel wat hoort
?? Halloo
Reputatie 4
Badge
We zijn middels een privébericht hierover in gesprek. Om het overzichtelijk te houden vraag ik je het daar te houden. Zodra er antwoord is zal ik je dat laten weten en wanneer het is opgelost ook hier melden.

Graag nog even geduld, we zijn voor je bezig.

Groet Petra
Hallo,

Is er wat meer bekend hierover. We zitten nu bijna op 8weken!
Reputatie 7
Badge +2
Je hebt Petra 4 dagen geleden gevraagde informatie gestuurd. Dat is 2 werkdagen. Ik denk dat Tele2 wat langer nodig heeft dan 2 dagen om dit op te lossen.
Vanaf de dag van je betaling (25/3) zitten we nu op exact 7 weken.
Ja dat snap ik! Maar ze gaven aan dat her 6 weken duurt. Ik zit met mijn hyptheek. Maar dacht dat ik het privé stuurde hahah maar bedankt voor je reactie! Ik snap dat het wat langer duurt maar geen 7 weken.
Topic kan gesloten worden.
Reputatie 4
Badge
Melding is inmiddels doorgegeven aan BKR, we gaan het topic sluiten.

Fijne dag, groet Petra