beantwoord

6 weken geen internet op mijn mobiel Tele2

• 11 mei 2016
  • 9 reacties
  • 276 x bekeken

Mijn vrouw heeft 6 weken geleden haar abonnement verlengd incl mobiel en is overgegaan naar 4G. Moest tevens haar email adres opgeven.
Sindsdien besta ik niet meer. Kan mijn verbruik niet inzien en heb al die tijd geen internet op mijn mobiel waar ik enorm van baal. Waar ik nog meer van baal is het feit dat Tele2 mij gewoon niet serieus neemt en ijskoud niets van zich laten horen. Helpdesk en chatten heeft totaal geen zin omdat het complexe probleem op het hoofdkantoor ligt volgens hun en zou ik na 15 werkdagen geholpen worden. Niet dus. Ondertussen 3 klachtenformulieren ingevuld wat uiteraard ook geen zijn heeft omdat je dan ook niks hoort..
icon

Beste antwoord door Trinh van Tele2 14 mei 2016, 10:08

Hoi hogera,

Bedankt voor je gegevens.

Ik heb even met je mee kunnen kijken en ik zie dat jouw case intern is uitgezet. Aangezien alleen zij dit kunnen oplossen kan ik verder niks voor je betekenen. Ik ben woensdag weer op kantoor en ga dan aan de desbetreffende afdeling vragen hoelang het nog gaat duren. Hopelijk krijgen we zo wat meer schot in de zaak.

Groet, Trinh
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Probeer eens een andere sim en kijk of je dan wel data hebt. En de toestelhulp op de tele 2 site kan ook nuttig zijn om de juiste instelling te checken. Dat 4G toestel schakelt automatisch over op 3G netwerk als er te weinig signaal is. Het is van belang dat alle instellingen juist staan, zo niet dan is er geen dataverkeer mogelijk.
Bedankt voor de reactie. Simkaart van mijn vrouw in mijn mobiel en meteen 4G + internet. Mijn simkaart teruggezet en geen 4G + internet. Instellingen had ik al gecontroleerd. Tele2 heeft volgens mij nog steeds moeite om bestaande klanten over te zetten op 4G en aangezien mijn vrouw haar email adres moest opgeven vanwege het verlengen van haar abonnement en gelijk werd overgezet op 4G bestond ik vanaf dat moment niet meer. Zelfs de helpdesk kon mijn verbruik niet inzien. Waarschijnlijk heb ik daardoor ook al 6 weken geen internet meer.
En Tele2, die laten dus al die tijd niks van hun horen.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi hogera,

Vervelend dat je geen gebruik kan maken van je data!
Je geeft aan dat je contact hebt opgenomen met onze helpdesk. Is jouw case op dit moment bij ons uitgezet?

Groet, Trinh
Ze kunnen er niks mee. Probleem ligt al 6 weken op het hoofdkantoor maar die laten gewoon niet van zich horen.
Reputatie 5
Badge +3
Zou je mij in een privébericht je NAW-gegevens kunnen sturen, je klantnummer en je geboortedatum? Zo kan ik even met je mee kijken in ons systeem. Dit kun je doen door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'. Ik kan dan even uitzoeken wat de status is en of ik hier iets voor je kan betekenen.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi hogera,

Bedankt voor je gegevens.

Ik heb even met je mee kunnen kijken en ik zie dat jouw case intern is uitgezet. Aangezien alleen zij dit kunnen oplossen kan ik verder niks voor je betekenen. Ik ben woensdag weer op kantoor en ga dan aan de desbetreffende afdeling vragen hoelang het nog gaat duren. Hopelijk krijgen we zo wat meer schot in de zaak.

Groet, Trinh
Alvast bedankt. Ben benieuwd.
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb het voor je nagevraagd en als het goed is kan je weer volledig gebruik maken van je toestel. Mocht dit niet het geval zijn raad ik je aan om even je toestel aan en uit te zetten. Kan je hier laten weten of het is gelukt?
Het is gelukt. Bedankt