beantwoord

5G netwerk

• 24 april 2019
  • 6 reacties
  • 600 x bekeken

Reputatie 7
Badge +5
@meesjansen gewoon deze kopen, problem solved.

https://androidworld.nl/nieuws/samsung-galaxy-s10-5g-beschikbaarheid-nederland/
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 24 april 2019, 17:24

Jeetje, jij loopt wel heel erg op de zaken vooruit! Ik begrijp dat je met smart zit te wachten op het 5g netwerk maar hier heb ik nog geen informatie over.
Ik zou zeggen: hou onze site en het nieuws in de gaten.

Gr, Bernadet
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 1
Ik las dat Tele2 vanaf 2020 een 5G netwerk heeft. Hoe zit dit dan met mijn telefoon als die geen 5G aankan? Mag je dan nog steeds klant zijn van Tele2 met een 4G telefoon of moet je dan verplicht een 5G telefoon hebben?
Reputatie 3
Badge
Jeetje, jij loopt wel heel erg op de zaken vooruit! Ik begrijp dat je met smart zit te wachten op het 5g netwerk maar hier heb ik nog geen informatie over.

Gr, Bernadet
Reputatie 1

Gr, Bernadet

Doe ik, bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Als ze het 5G netwerk aanzetten doen ze dat met nieuwe frequenties. Die worden volgend jaar door de overheid geveild. Dit betekend dat het 4G netwerk dus ook niet uit gaat. Je ziet wel dat 3G bij Vodafone (1-1-2020) en KPN (begin 2021) uitgaat. T-Mobile/Tele2 stoppen met 2G per 1-10-2020. Dus over vele jaren zal 4G ook uitgaan, maar ik schat in dat we dan in 2030 leven. 2G gaat ook al sinds 1990 mee 🙂
Reputatie 7
Badge +5
Gewoon een S10 5G kopen ;o)
Reputatie 3
Badge
Omdat er geen reactie meer gekomen is, sluit ik dit topic. Fijne dag