beantwoord

5G mobiel en abonnement.

  • 6 April 2021
  • 6 reacties
  • 279 x bekeken

Hallo allemaal,

 

Volgende maand kan ik mijn abonnement verlengen. Nu heb ik op de tele2 website gezien dat de Samsung A52 een optie heeft om 5G aan je bestelling toe te voegen. Hier betaal je dan 2 euro meer voor. Nu heb ik meegekregen dat er voor de Samsung A52 een 4G en 5G toestel is. Klopt dit?

Zo ja: Als ik dus deze bestelling plaats en het vakje van 5G aan klik, kan ik er dan vanuit gaan dat ik het 5G toestel ontvang?

 

Ik kijk uit naar jullie reacties!

 

Met vriendelijke groet,

Jente.

icon

Beste antwoord door eric 6 April 2021, 22:49

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Staat er toch gewoon bij?

 

Bedankt voor je reactie.

Ja, dat heb ik inderdaad ook gezien.

Dit betekent dus dat als ik volgende maand het abonnement neem met deze telefoon en 5G er bij afsluit, ik gelijk al gebruik kan gaan maken van de 5G?

Reputatie 7

Ligt eraan tot wanneer je huidige contract nog loopt, de verlenging (met 5G) gaat aansluitend in. Je krijgt wel zsm het toestel, maar op je huidige contract heb je waarschijnlijk nog geen 5G aan staan.

Ligt eraan tot wanneer je huidige contract nog loopt, de verlenging (met 5G) gaat aansluitend in. Je krijgt wel zsm het toestel, maar op je huidige contract heb je waarschijnlijk nog geen 5G aan staan.

Dit is bs! Mijn aankomende verlenging gaat pas in in Juli en kon Mijn 5g al regelen!

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt ook bij een lopend abonnement inderdaad 5g activeren. Dat doe je in mijn.tele2.nl.

Alleen een verlenging zal dit niet activeren als de startdatum van de verlenging in de toekomst ligt. Dan dus nog even je huidige abonnement upgraden zoals @pipodeclown aangaf.

Reputatie 7

Ligt eraan tot wanneer je huidige contract nog loopt, de verlenging (met 5G) gaat aansluitend in. Je krijgt wel zsm het toestel, maar op je huidige contract heb je waarschijnlijk nog geen 5G aan staan.

Dit is bs! Mijn aankomende verlenging gaat pas in in Juli en kon Mijn 5g al regelen!

Even goed lezen, dat is dus precies wat ik zeg, dat klant 5G voor zijn lopende abonnement zelf zal moeten aanzetten omdat de verlenging niets wijzigt aan het lopende abonnement.