beantwoord

5 G internet is een ongezonde optie!

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Ha beste klantenservice,

Voor jullie en mijn gezondheid wens ik dat er beschermende maatregelen gaan worden genomen met de frequentie 5 G.
Dit voelt voor de hoger gevoeligen waaronder ook ik als een samenknijpen van je fijnere zenuwgestel.
wetenschappelijk is reeds bewezen dat 5G werkt als een magnetron op ons lichaam. In andere landen 9bv Engeland en Frankrijk) door de rechter verboden om die reden.
Is dus geen verstandige optie!
Zouden jullie hier aub iets aan willen doen!?
Weet dat, evenals bij de schade van de aardolieboringen, geen enkel mens verantwoordelijkheid neemt voor deze schade dan wijzelf!!!

icon Beste antwoord door Frenk van Tele2 3 december 2018, 14:43

Hi Hridaya, welkom op ons forum 🙂

Hridaya schreef:

Voor jullie en mijn gezondheid wens ik dat er beschermende maatregelen gaan worden genomen met de frequentie 5 G.

We begrijpen je bezorgdheid en zijn op de hoogte van de kritische vragen over het toekomstige 5G netwerk. Uit verschillende diepgaande rapporten is echter gebleken dat de straling van het 5G netwerk geen gevaar voor de volksgezondheid oplevert. Alle zendmasten moeten voldoen aan Europese normen, waarbij specifiek wordt gekeken naar de blootstellingseisen.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Hyperlinkje.

https://forum.tele2.nl/omdat-het-kan-tine-176/schadelijke-straling-74637/index1.html#post453806
Reputatie 5
Badge +1
Als je het daar mee eens bent is het misschien nog niet te laat om naar Engeland te emigreren?
theocoppes schreef:

Als je het daar mee eens bent is het misschien nog niet te laat om naar Engeland te emigreren?

Dus als anderen jouw omgeving onwetend verzieken, ga jij verhuizen?
Reputatie 5
Badge +1
Als ik dat zou geloven, dan zou ik dat doen. Want heel Europa wordt ziek, uitgezonderd Engeland en Frankrijk. Maar ik geloof dat niet.
Reputatie 7
Badge +2
Wat bedoel je met "5G frequenties"?

Want wat in Nederland in de nabije toekomst uitgerold wordt is gewoon nieuwe generatie van LTE pro die draait op frequenties die nu al voor mobiel communicatie gebruikt wordt of voor andere doelen zoals TV.

Namelijk 700 a 3500Mhz... Zo ver ik weet is nog niemand dood gegaan aan Digitenne.

toch, vind ik het idee dat een geheime organisatie, New order, illuminati of what so ever, z'n technologie gebruikt om beetje de aarde in balans te houden niet verkeerd. Op IQ filtreren zou best wel leuk zijn.

Oh, BTW, geen enkele (serieuze) wetenschapper heeft kunnen bewijzen dat mensen gevoelig kan zijn voor elektromagnetische stralingen in de range van microwaves.

En al die mensen die dus zo genaamd "gevoelig" zijn willen nooit mee doen met A/B tests waar ze in een ruimte geplaatst worden (zonder meer apparatuur) waar soms wel en soms niet microwaves uitgezonden worden
Reputatie 5
Badge
Hi Hridaya, welkom op ons forum 🙂

Hridaya schreef:

We begrijpen je bezorgdheid en zijn op de hoogte van de kritische vragen over het toekomstige 5G netwerk. Uit verschillende diepgaande rapporten is echter gebleken dat de straling van het 5G netwerk geen gevaar voor de volksgezondheid oplevert. Alle zendmasten moeten voldoen aan Europese normen, waarbij specifiek wordt gekeken naar de blootstellingseisen.