beantwoord

4g werkt niet

• 26 maart 2016
  • 2 reacties
  • 295 x bekeken

Hallo allemaal!

Ik heb sinds kort een 4g abonnement afgesloten bij Tele2. Maar helaas heb ik nog geen werkende 4g netwerk gezien... Op de site staat wel dat mijn iPhone 5 en simkaart '4g-ready' zijn. Echter blijft er een 3G icoontje verschijnen (en ja ik heb mijn mobiele date op 4G gezet). Naast alles geprobeerd te hebben, heb ik ook gekeken of ik wel in een 4G zone zit. Dit was wel het geval. Dus daar kan het ook niet aan liggen?

Weet iemand misschien hier de oplossing voor? Bij voorbaat dank!

Vr groet,

Shad.
icon

Beste antwoord door Raaf12 29 maart 2016, 23:26

Een iPhone 5 kan niet op alle 4G frequenties werken. Apple waarschuwt daar zelfs voor tijdens de ingebruikname. Je kan de simcard dus wel in een andere wel geschikte telefoon gebruiken op het 4G+ netwerk van Tele2.
Je kan alleen terecht bij Vodafone (met Vodafone Red abonnement!) & T-Mobile voor 4G. Dat komt door verschillende golflengten.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Een iPhone 5 kan niet op alle 4G frequenties werken. Apple waarschuwt daar zelfs voor tijdens de ingebruikname. Je kan de simcard dus wel in een andere wel geschikte telefoon gebruiken op het 4G+ netwerk van Tele2.
Je kan alleen terecht bij Vodafone (met Vodafone Red abonnement!) & T-Mobile voor 4G. Dat komt door verschillende golflengten.
Reputatie 4
Badge +3
Beste shadooo,

Het antwoord van Raaf12 klopt inderdaad. De iPhone is vanaf de 5C en de 5S geschikt voor het 4G-netwerk van Tele2.

Groetjes,
Rick