4G voor bestaande klanten

• 10 maart 2016
  • 33 reacties
  • 1783 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

33 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik zou alvast den topic openen "ten onrechte afgesloten" . Als de factuur niet op tijd handmatig wordt bijgeboekt dan volgt afsluiting. Dan moet je kiko weer vragen om dit ongedaan te maken omdat jij kan bewijzen 1 voor 00:00 betaals te hebben. Dan volgt weer een topic: " ten onrechte aansluitkosten betalen" omdat je was afgesloten zet het systeem automatisch 28 euro op de volgende factuur die jij weer gaat storneren etc. Etc. Ik hoop niet dat je erg afhankelijk bent van je nummer als je dit pas opgaat.
Reputatie 5
Badge +3
Dat is i.d.d. het risico van storneren, maar Eric kan jij dan verklaren waarom klant ChriiZz de beloofde 4G nog steeds niet heeft gekregen? de 4G was juist de reden dat hij op z'n abonnement heeft verlengd,..
Reputatie 7
Badge +4
Ik snap best dat hij 4g wil, ik ben er ook blij mee hoor. Ik hoop dat een moderator hem nog kan helpen want het traject waar hij aan denkt word alleen nog vervelender voor hem.
Reputatie 5
Badge +3
Mag ik hier uit concluderen, dat klant ChriiZz simpelweg recht heeft op de beloofde 4G?
Dat je blij bent met je 4G wil ik geloven, beetje zuur om dat op te merken, zie even niet het nut van je opmerking,..:?
Maar kan een expert deze situatie niet zonder omwegen simpelweg verklaren 😞

Denkt ik niet dat je recht hebt op 4G, tis namelijk een gratis upgrade en niet vastgelegd in een contract.

Gratis upgrade of niet: Je betaalt er voor.

Denkt ik niet dat je recht hebt op 4G, tis namelijk een gratis upgrade en niet vastgelegd in een contract.

Gratis upgrade of niet: Je betaalt voor een 4G abonnement net zo veel als voor het 3G abonnement dat is vastgelegd in het contract. Op de factuur staat wat je hebt gehad en wat je moet betalen. Je kan op Mijn Tele2 inloggen om de factuur te bekijken. 4G is van TELE2 en 3G is van T-Mobile.

De redenering van het is een gratis update dus je hebt er geen recht op slaat nergens op.
Reputatie 5
Badge +4
Hee Marcel,
Ik heb helaas nog geen gegevens van je ontvangen. Heb je mijn hulp nog nodig of is dat niet meer nodig?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Marcel,
Ik sluit je topic want ik heb niks meer van je gehoord. Als je toch nog een vraag hebt, kun je gewoon een nieuw topic openen. :)
Groetjes Kiko