beantwoord

4g verdubbelaar vervalt bij een abbo verlenging

• 24 februari 2016
  • 2 reacties
  • 507 x bekeken

beste forumleden,

Gisterenavond heb ik m'n 2 jarig contract verlengd met een Samsung S6 1000 mb+ 100 min. Hiervoor had ik ook een belbundel van 1000 mb +100 min. sinds paar maanden had ik een 4g verdubbelaar en werd de bundel aangepaast naar 2000mb+100 min.

Gisteren heb ik het vergeten om na te vragen aan de tele-2 medewerker of ik de 4g verdubbelaar gewoon doorliep met het nieuwe contract. Zojuist heb ik telefonisch contact gehad en het blijkt dat 4g alleen geldig is bij het huidige contract. Wanneer ik overstap naar een sim-only of een abbonement verleng ( wordt het als een nieuwe abbonement beschouwd) en vervalt het 4g verdubellaar.

Ik vind het zeer raar dat de 4g verdubbelaar vervalt aangezien ik verleng met hetzelfde belbundel en dat het onderwerp totaal niet naar voren is gekomen tijdens het verlengen van het oude abbonement.
icon

Beste antwoord door tooll 24 februari 2016, 15:03

Het klopt wat je verteld, de verbubbelaar was een kadootje, wat hoorde bij je huidige abonnement,, en vervalt bij een verlenging cq nieuw abonnement.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 2
Badge
Het klopt wat je verteld, de verbubbelaar was een kadootje, wat hoorde bij je huidige abonnement,, en vervalt bij een verlenging cq nieuw abonnement.
Reputatie 7
Badge +4
De prijzen van de oude abonnementen waren een stuk hoger dan de nieuwe. Nu betaal je 10 euro voor 1 gig + 100 min, je oude abonnement was iets van 15-16 euro? Daarom werden de oude abonnement bundels verdubbeld als je al een 4G toestel gebruikte.