vraag

4G valt weg Iphone 6s

• Durft te posten
  • 1 reactie
Ik heb al een tijdje problemen met de verbinding met Iphone 6s. 4G valt vaak weg.

Ik kwam dit topic tegen op google: https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/4g-valt-weg-bij-iphone-6s-58357

Mijn problemen zijn vrijwel hetzelfde als in dit topic. Ik heb ondertussen ook al een nieuwe simkaart gehaald bij een Tele2 winkel. Dit heeft ook niet geholpen.

Is dit een bekend probleem? Is er een oplossing beschikbaar?

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ik zie dat in de andere topic ook de oorzaak niet te gevonden is.

Ik denk dat het meeste praktisch manier om achter te komen als dat netwerk probleem of een telefoon probleem is, is om je simkaart in een andere 4G toestel te gebruiken, tenminste voor een paar dagen om een netwerk probleem uit te sluiten.

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, want niet iedereen heeft een 4G ready toestel thuis staan, maar je telefoon naar Apple opsturen, en die vervolgens paar dagen of zelfs weken kwijt zijn en dat ze zeggen van "we kunnen niks vinden" is ook tijdverspilling.
Ik heb het even getest op een iPhone 5c op het werk. Daar leek de verbinding goed te zijn.

Het probleem is alleen met 4G op 3G geen problemen. (Alleen dat het internet heel traag is op 3G). Toen ik in paar weken geleden in Italië zat had ik geen problemen op 3G.
Reputatie 2
Badge
Goedemorgen Oslov,

Welkom op het forum van Tele2.

Vervelend dat je deze problemen ondervind.
Om te onderzoeken of het probleem bij ons ligt, wil ik je vragen om ons te bellen 020-754 4444.of 1200.
Als je dan 3 recente voorbeelden kan aanleveren waar je geen connectie hebt, kunnen wij onderzoek doen.

Fijne dag,
Arjan

Reageer