beantwoord

4g unlimited ook in router te gebruiken

• 20 juni 2017
  • 5 reacties
  • 4752 x bekeken

Ik wil 4g unlimited gaan gebruiken in een router (4g naar wifi) omdat we in het buitengebied zitten en dus geen snelle verbinding hebben. Is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door eric 21 juni 2017, 08:30

Je krijgt 5GB per dag en dan moet je per 1 GB een sms sturen. Daarmee geven ze aan dat het eigenlijk niet voor routers is bedoeld.. Je hebt ook geen vast IP adres en door een toepassing van NAT is het dynamische IP adres wat je router krijgt ook niet van buiten benaderbaar. Maar het zal met die beperking wel werken voor gewoon plat internet verkeer.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Ja dat kan, dan stop je de simcard in een 4G Mifi router, bijv. zo een https://www.mobielverbinden.nl/huawei-e5377s/pid=34004?source=googleps
Reputatie 7
Badge +4
Je krijgt 5GB per dag en dan moet je per 1 GB een sms sturen. Daarmee geven ze aan dat het eigenlijk niet voor routers is bedoeld.. Je hebt ook geen vast IP adres en door een toepassing van NAT is het dynamische IP adres wat je router krijgt ook niet van buiten benaderbaar. Maar het zal met die beperking wel werken voor gewoon plat internet verkeer.
Badge
Hallo gaatjenietsaan,

Ik zie dat @Raaf12 en @eric je al voorzien hebben van een heleboel informatie. Is er nog iets wat niet duidelijk is?

Groetjes Jurrien
Hallo gaatjenietsaan,

Ik zie dat @Raaf12 en @eric je al voorzien hebben van een heleboel informatie. Is er nog iets wat niet duidelijk is?

Groetjes Jurrien

Ja het is duidelijk, gaan we doen dus.
Badge
Top! Dan sluit ik hierbij dit topic.

- Jurrien