beantwoord

4G simkaart bij een 3G toestel

• 16 juni 2017
  • 6 reacties
  • 921 x bekeken

Hallo,

Mijn abonnement is dus ergens in 2015 afgelopen, en graag zou ik deze willen verlengen.

Alleen las ik zojuist dat dit alleen met een 4G-SIM kaart kan en als je bij Tele2 een 4G sim-kaart op een 3G toestel gebruikt kan Tele2 jou abonnement blokkeren.

Is er nog een mogelijkheid om een 3G simkaart te bestellen en niet geforceerd te worden om van provider te veranderen en/of een heel nieuw toestel te kopen?
icon

Beste antwoord door Jurrien van Tele2 19 juni 2017, 11:58

Wat @eric zegt klopt helemaal, wanneer je geen wijziging aan brengt dan blijft je abonnement zoals het is en kun je ook je huidige toestel blijven gebruiken.
Wanneer je gaat verlengen is een 4G ready toestel pas een verplichting.

Groeten Jurrien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je hoeft niet te verlengen, dan blijft je abonnement onder de huidige voorwaarden doorlopen.
Als je met een verlenging goedkoper uit wilt zijn of meer data wilt gebruiken, dan is een 4G toestel van de Tele2 lijst wel noodzakelijk. Ze verkopen geen 3G abonnementen meer. Je hebt al een nieuw toestel erbij voor 6 euro in de maand.
https://www.tele2.nl/shop/mobiel/abonnement/samsung-galaxy-j3-2016/?color=zwart
Badge
Hallo w.and_ en welkom op ons forum!
Ik zie dat @eric je al van een antwoord heeft voorzien. Wat is de reden dat je geen 4G-toestel wilt?

Groetjes Jurrien
Mijn huidige telefoon is een prima toestel en voor mij zijn de aangeboden telefoons op de Tele2 te duur.
Ook vind ik het 4G-netwerk nog te instabiel om te gebruiken en heb ik weinig interesse in filmpjes kijken via de G-netwerken.

Voor mij is het simpelweg te duur om een gloednieuw toestel te kopen.
Reputatie 7
Badge +4
Laat dan je abonnement gewoon lopen zoals het is, het wordt dan maandelijks opzegbaar cq verlengbaar als je uiteindelijk toch een 4G toestel wilt.
Badge
Wat @eric zegt klopt helemaal, wanneer je geen wijziging aan brengt dan blijft je abonnement zoals het is en kun je ook je huidige toestel blijven gebruiken.
Wanneer je gaat verlengen is een 4G ready toestel pas een verplichting.

Groeten Jurrien
Badge
I.v.m. inactiviteit is dit topic nu gesloten.
- Jurrien