beantwoord

4G simkaart

• 27 januari 2016
  • 6 reacties
  • 279 x bekeken

Al een paar keer een nieuwe 4G simkaart van Tele2 ontvangen. Mijn toestel is hier echter niet geschikt voor. Al een paar keer hierover contact gehad. Nu weer een sms dat 4G simkaart onderweg is (derde keer) en dat over twee weken de oude vervalt. Hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 28 januari 2016, 17:17

Hoi hoi,
Ik heb hier een link waarin precies per besturingssysteem uitgelegd wordt hoe je dat moet doen.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Casatuba,
Ik wil je aanraden om de nieuwe simkaart toch te activeren. Als je dan uiteindelijk wel een toestel hebt dat op 4G kan, kun je meteen je simkaart overzetten. :)
Als je je nieuwe simkaart niet activeert, wordt je huidige simkaart gedeacticeerd.
Groetjes Kiko
Hoe zorg ik ervoor dat mijn contactgegevens van de oude naar de nieuwe simkaart wordt overgezet?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi hoi,
Ik heb hier een link waarin precies per besturingssysteem uitgelegd wordt hoe je dat moet doen.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Casatuba,
Is het allemaal gelukt met het activeren van de simkaart en het overzetten van de contacten?
Ik ben benieuwd!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Casatuba,
Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Kan ik je nog ergens mee helpen of hoeft dat niet meer? Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Casatuba,
Aangezien ik niks meer van je heb vernomen, sluit ik dit topic. Als je toch nog een vraag hebt, kun je het beste een heel nieuw topic openen.
Groetjes Kiko