beantwoord

4G Ready toestel, 3G blokkade.

• 28 april 2017
  • 5 reacties
  • 314 x bekeken

Toen ik begin dit jaar wilde overstappen naar Tele2 heb ik eerst gecheckt of mijn telefoon 4G ready was. Op dat moment stond mijn Xiaomi mi4i in die lijst. De lijst Xiaomi toestellen is rond de paasdagen aangepast. Mijn toestel staat er niet meer tussen. Eind maart ging mijn abonnement in. En inmiddels ben ik (de telefoon) geblokkeerd en kan ik geen gebruik meer maken van de diensten van Tele2. Ik voel me misleid.
Ik word buitengewoon aardig te woord gestaan door de klantenservice erkennen (vanaf de eerste sms'jes) het probleem. Voorlopig is de eerste suggestie dat ik het moet oplossen door meer kosten te maken. Teleurstellend.
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 29 april 2017, 14:11

Welkom op ons Forum!

We hebben voor je meegekeken en je hebt inderdaad gelijk, op onze site geven wij duidelijk aan dat je toestel 4G ready is!
De blokkade gaan wij laten verwijderen op je telefoon en zal er ook niet meer opgezet gaan worden, excuses voor het ongemak.

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Badge
Je gaat nu geen last meer krijgen aan de hand van de specificatie van het toestel hebben wij ervoor gezorgd dat de blokkade verwijderd wordt!
Het issue van de twee verschillende lijsten hebben wij daarbij direct uitgezet, dit zorgt voor te veel verwarring!

Groet, Maris
Ik ben er toch niet helemaal gerust op. Maar ben blij met je reactie. Er zijn kennelijk twee lijsten bij Tele2. De lijst in de Tele2 app bevat deze toestellen van Xiaomi. Mi 5s Plus
Redmi 4
Redmi 4A
Redmi Note 3
Redmi Note 4G
Er was eerder een lijst met wel 25 toestellen waaronder die van mij. Wat is nu definitief?
Dank je wel. Ik ben hier toch een beetje zuur over. Ik heb meer dan mijn contractminuten opgebeld aan de klantenservice. Ik ben gaan bellen vanaf het eerste sms'je. Ik heb vervolgens ruim een week geen gebruik kunnen maken van mijn telefoon/ abonnement. Ga ik nu echt geen last meer krijgen? Ik hoop het maar.
Badge
Welkom op ons Forum!

We hebben voor je meegekeken en je hebt inderdaad gelijk, op onze site geven wij duidelijk aan dat je toestel 4G ready is!
De blokkade gaan wij laten verwijderen op je telefoon en zal er ook niet meer opgezet gaan worden, excuses voor het ongemak.

Groetjes, Maris
Reputatie 7
Badge +5
Een moderator zal zorgen dat dit z.s.m. word teruggedraaid met excuses.
De Xiaomi mi4i voldoet gewoon aan alle eisen.

Aliphones Bashen begint ongewenste vormen aan te nemen.