beantwoord

4G ready simkaart

• 31 juli 2015
  • 1 reactie
  • 166 x bekeken

Ik zou graag willen weten of mijn simkaart 4G-ready is. Als ik klik op de 'doe de 4G-ready check in Mijn Tele2' link gebeurt er niks.
Toen ik een tijdje terug belde naar de klantenservice vertelde de jongen aan de telefoon mij dat als ik over word gezet, ik een simkaart krijg toegestuurd die geschikt is voor 4G. Maar nu lees ik op de website dat een van de voorwaarden om overgezet te worden is dat je een simkaart hebt die 4G-ready is. Wat klopt er dus?

Groeten,
Frenk
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 1 augustus 2015, 10:12

Hee Frenk,

Zou je eens naar je simkaartnummer willen kijken? Begint deze met 204027? Als dat zo is, is jouw simkaart 4G ready.
Als jij wordt overgezet en je simkaart is niet ready. Dan krijg je of een sikaart thuis gestuurd of je kunt er gratis een aanvragen. Stel je hebt nu nog niet het bericht gekregen dat je bent omgezet naar ons 4G netwerk en je gaat alvast een 4G ready simkaart bestellen, kost dit je 15 euro. Dus als je nog geen bericht hebt gehad, zal ik als ik jou was nog even wachten ;)
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hee Frenk,

Zou je eens naar je simkaartnummer willen kijken? Begint deze met 204027? Als dat zo is, is jouw simkaart 4G ready.
Als jij wordt overgezet en je simkaart is niet ready. Dan krijg je of een sikaart thuis gestuurd of je kunt er gratis een aanvragen. Stel je hebt nu nog niet het bericht gekregen dat je bent omgezet naar ons 4G netwerk en je gaat alvast een 4G ready simkaart bestellen, kost dit je 15 euro. Dus als je nog geen bericht hebt gehad, zal ik als ik jou was nog even wachten ;)
Groetjes Kiko