vraag

4G pionier of niet?

• 1 april 2015
  • 4 reacties
  • 936 x bekeken

Hallo Tele2,

Ik heb begrepen dat bestaande klanten vanaf maart overgezet zouden worden naar 4G. Ik heb ook een uitnodiging gehad om pionier te worden, deze uitnodiging heb ik uiteraard direct beantwoord, maar hier verder nooit meer wat van gehoord.
ik ben nu in de randstad (Amsterdam CS) en zie helaas een H in mijn scherm staan en geen 4G of LTE, is er al een indicatie wanneer dit daadwerkelijk gaat gebeuren?
Mijn contract loopt af in augustus, als ik voor die tijd niet tenminste 1 tot 2 maanden kan testen hoe het bereik van 4G bijvoorbeeld op mijn werk is dan stap ik gegarandeerd over naar een andere provider, ik heb namelijk geen zin in nog een contract vol loze beloften.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Dat kan ik me voorstellen. Lees ook svp het andere topic genaamd Wanneer 4G.
Er is ook op dit klantenforum niets bekend over een concrete uitroldatum.
Badge +5
Ik zou maar vast een provider uitzoeken want met Tele2 gaat hem echt niet worden.
Want je krijgt inderdaad enkel loze beloften.
Wil je stabiel 4G dan zit je maar bij 2 echt goed en dat is KPN of Vodafone of eentje die hun netwerken gebruiken.
Reputatie 4
Badge +2
Ik kan je vertellen dat je dan geen 4G-pionier bent. Ik had mij ook aangemeld en heb namelijk wel een email terug ontvangen en ben al wel overgezet. Maarja aangezien Tele2 geen duidelijkheid verschaft heb ik maar een topic aangemaakt. Wellicht dat je er iets aan hebt;

https://forum.tele2.nl/4g-285/wanneer-4g-41345

En als je het over beloftes gaat hebben, ik denk dat Karin hier nog wel woorden over vuil kan maken. Haha 😃
Ik denk dat het niet nodig is er nog veel woorden over vuil te maken. Uiteindelijk kunnen klanten zelf denken zoals weer blijkt uit dit topic. JVH88 is waarschijnlijk niet de enige die geen zin meer heeft in "nog een contract vol loze beloften" zoals hij zelf terecht zegt.